Fagforbundet_logo_CMYK

Innkalling årsmøte 2024

Maika Soleng

En privat alderdom på anbud?

Jeg har gjennom to år fått æren av å være ­leder i Fagforbundet Tromsø. Takk for tilliten fagforeningskamerater

Takk til dere alle, og takk for meg.

Takk for innsatsen og tilliten fagforeningskamerater

INNKALLING TIL FAGFORBUNDET TROMSØS ÅRSMØTE 2023

Fagforbundet Tromsøs årsmøte avholdes 26.01.23 kl. 17:30 - 21:00 på Aurora kino. Det er her medlemmer kan komme med forslag og bruke sin stemmerett i fagforeningen. Vi ønsker alle medlemmer velkommen!

KUNNGJØRING AV ÅRSMØTE 2023 I FAGFORBUNDET TROMSØ

Fagforbundet Tromsø inviterer til Årsmøte i fagforeningen torsdag 26.januar fra kl.17:30 – 21:00 på Aurora kino. Det er her medlemmer kan komme med forslag og bruke sin stemmerett i fagforeningen. Vi ønsker alle medlemmer velkommen.

God jul fagforeningskamerater

God jul og godt nytt år fra Fagforbundet Tromsø

Vi ønsker alle medlemmer, tillitsvalgte og samarbeidspartnere ei riktig god jul og et fredfylt godt nytt år.

Mange flotte medlemmer av Fagforbundet Tromsø fikk god mat og hyggelig samtale med fagforeningskamerater på årets julelunsj.

Julelunsj for medlemmer i Fagforbundet Tromsø

Fagforbundet Tromsø arrangerte fredag 16.desember julelunsj for sine medlemmer.

INNKALLING TIL KLUBBMØTE FOR MEDLEMMER ANSATT I TROMSØ KOMMUNE

Fagforbundet Tromsø kaller med dette inn til Klubbmøte for yrkesaktive medlemmer i Fagforeningen ansatt i Tromsø kommune. Møte avholdes tirsdag 13.desember fra kl. 17:30 – 19:00 på Radisson Blue Hotell i Tromsø.

Elines Franco Jensen og Omar Suko ble kåret Årets renholder i Tromsø Kommune i dag. De fikk diplom av fagforeningsleder Reinaldo Montalvao og yrkesseksjonsleder i samferdsel og teknisk Ståle Madsen.

Årets renholdere i Tromsø kommune

I dag, på renholdernes dag, ble to fortjente vinnere tildelt prisen «Årets renholder i Tromsø kommune for 2022». Vi gratulerer Elines Franco Jensen  og  Omar Suko

Fagforeningen har vært på arbeidsplassbesøk.

Synlig, nær og stolt - Fagforbundsuka i Tromsø

Fagforbundsuka har vært helt fantastisk! Medlemmene våre setter pris på arbeidsplassbesøk

Grunnopplæring Fase 1 for nye plasstillitsvalgte i Fagforbundet Tromsø

Grunnopplæring Fase 1 for nye plasstillitsvalgte

Grunnopplæring Fase 1 for nye plasstillitsvalgte i Fagforbundet Tromsø ble gjennomført over 3 dager 28-30. november

JULEBORD FOR UFØRE OG PENSJONISTER

Fagforbundet Tromsø sitt utvalg for uføre og pensjonister holdt 25.11.22 sitt årlige julebord. 35 glade deltakere spiste nydelig juletapas, sang julesanger og løste quiz. Mye latter og gode samtaler. Vi ses neste år!

Kinokveld for medlemmer i Fagforbundet Tromsø

Fagforbundet Tromsø vil i forbindelse med fagforbundsuke gi medlemmer i fagforeningen en flott filmopplevelse.

TROMSØ

Informasjon fra valgkomiteen - Klubbmøte for ansatt i Tromsø kommune

Kunne du tenke deg å ha et verv som Hovedtillitsvalgt i Fagforbundet Tromsø eller som Hovedverneombud i Tromsø kommune for periode 2023/2024? Fagforeningen ønsker flere engasjerte medlemmer som vil påta seg verv.

Fagforbundet_logo_CMYK

KUNNGJØRING AV KLUBBMØTE FOR MEDLEMMER ANSATT I TROMSØ KOMMUNE

Styret i klubben Tromsø kommune inviterer til klubbmøte. Det blir valg av to hovedtillitsvalgte og en hovedverneombud i Tromsø kommune . Det er her medlemmer kan komme med innspill til saker og bruke sin stemmerett i klubben/fagforeningen.

Dagen ble markert med hyggelig sosialt samvær med middag og dessert på Ishavshotell, og overrekkelse av nål, diplom og roser.

FANTASTISK FEIRING AV 25- OG 40 ÅRS JUBILANTER I FAGFORBUNDET TROMSØ

Torsdag 17.11.2022 arrangerte Fagforbundet Tromsø en jubileums markering for medlemmer med 25 års medlemskap i Fagforbundet og 40 års medlemskap i LO.

TROMSØ

Informasjon fra valgkomiteen - Årsmøte 2023

Kunne du tenke deg et verv i Fagforbundet Tromsø? Fagforeningen ønsker flere engasjerte medlemmer som vil påta seg verv. Valgkomiteen er i gang med sitt arbeid, og her finner du informasjon om hvilke verv som er på valg i 2023 og hvordan du kontakter valgkomiteen.

Informasjon om valgkomiteen - Årsmøte 2023

Kunne du tenke deg å sitte i valgkomiteen for Fagforbundet Tromsø i periode 2023/2024? Fagforeningen ønsker flere engasjerte medlemmer som vil påta seg verv. Styret i fagforeningen skal starte sitt arbeid for å utpeke en ny valgkomite for Årsmøte i 2023.

Det var mange  tillitsvalgte  som har vært med på årets tillitsvalgtkonferansen

Tillitsvalgtuka 2022 er i gang!

31. oktober til 4. november er det årets tillitsvalgtuke. Fagforbundet Tromsø har i dag arrangerte en spennende og lærerik konferanse for våre tillitsvalgte.

Stolt Tillitsvalgt

Tillitsvalgtkonferansen 2022

Gode kamerater, som en del av tillitsvalgtuke ønsker Fagforbundet Tromsø inviterer alle tillitsvalgte til tillitsvalgtkonferansen 2022. Tillitsvalgtkonferanse er en dag for å sette ekstra søkelys på alle våre dyktige tillitsvalgte. Konferansen er en av våre viktigste arenaer for tillitsvalgtes nettverksbygging og faglig påfyll, sier fagforeningsleder Reinaldo Montalvao.