Enighet i Kommuneoppgjøret (KS) 2022 - ingen streik

Det er enighet i lønnsoppgjøret i kommunesektoren. – Fagforbundet mener at dette er et rettferdig og godt lønnsoppgjør for hele laget!

Varsling av streikeuttak Fase 2

Fagforbundet Tromsø varsler rask opptrapping til fase 2 av en eventuell streik. Fagforbundet har i dag varslet Tromsø kommune om at opptrappingen omfatter i alt  over 500 ansatte i kommune.

Fare for storstreik i kommunesektoren fra 24.mai

Fagforbundet Tromsø er kampklare til mulig streik! Dersom riksmekleren ikke lykkes med å finne en enighet mellom partene kan over 200 av Fagforbundets medlemmer som jobber i Tromsø kommune være i streik fra arbeidstidens begynnelse tirsdag 24. mai

Fagforbundet Tromsø ønsker alle sammen en strålende fin 17-mai feiring!

Endelig, nå skal vi feire 17. mai igjen og ha fest! Gratulerer med dagen, alle sammen!

Gratulerer med dagen kamerater!

Vi gleder oss til å markere arbeidernes internasjonale kampdag der den hører hjemme: Ute blant folk!

Hele laget skal ha et godt lønnsoppgjør

Fagforbundet jobber for at hele laget skal ha et godt lønnsoppgjør og at det skal være små forskjeller i Norge.

Vi ønsker alle våre medlemmer og tillitsvalgte en riktig god påske

Fagforbundet Tromsø ønsker deg og dine en riktig god påske! Ta vare på hverandre i påsken og nyt finværet som er spådd.

Temakveld - kompetanseheving, fagbrev og videreutdanning for medlemmer i Fagforbundet

Yrkesseksjonen Kirke, Kultur og oppvekst i Fagforbundet Tromsø inviterer alle medlemmer til Yrkesfaglig temakveld om kompetanseheving, fagbrev og videreutdanning for medlemmer i Fagforbundet - mandag 2.mai

Aktivitetsplan 2022 Fagforbundet Tromsø

Aktivitetsplanen er fagforeningsstyrets plan for aktiviteter i fagforeningen for perioden 2022

Temakveld var fantastisk!

I dag hadde vi en flotte foredrag med Marius Løken. Hans budskap er: En reise innen psykisk helse

Gratulerer med dagen til alle landets kvinner

Gratulerer med dagen! Fagforbundet Tromsø og Kvaløya Sportsklubb inngikk et nytt samarbeidsavtale for å markere den internasjonale kvinnedagen.

Støtteerklæring til strømprisalliansen som krever politiske kontroll over strømmen og strømprisene.

Fagforeningens årsmøte vedtok at Fagforbundet Tromsø slutter seg til LO og industriaksjonen markering for politisk kontroll over strømprisen.

Temakveld - En reise innen psykisk helse med Marius Løken

Fagforbundet Tromsø inviterer alle medlemmer til Yrkesfaglig temakveld om psykisk helse - mandag 14.mars

Styremøter 2022 Fagforbundet Tromsø

Informasjon om styremøter, hvordan medlemmene kan melde inn saker og møtedatoer

INNKALLING TIL DIGITALT ÅRSMØTET 2022

I år blir årsmøtet til Fagforbundet Tromsø digitalt. Fagforeningsstyret innkaller foreningens medlemmer til årsmøte 26.01.21 kl.17:30 – 20:30 gjennom videokonferanse på Microsoft Teams

INNKALLING TIL DIGITALT KLUBBMØTE FOR ANSATTE I TROMSØ KOMMUNE

Fagforbundet Tromsø kaller med dette inn til digitalt Klubbmøte for yrkesaktive medlemmer i Fagforbundet ansatt i Tromsø kommune. Det blir valg av Hovedtillitsvalgte og valgkomitéen i KS området.

Nedleggelse av Kvaløysletta barnehage er ikke til barnas beste!

Leder i Fagforbundet Tromsø Reinaldo Montalvao har vært med på markering i dag for å støtte ansatte, barna og foreldre i kampen for å beholde barnehagen åpen.

Slår alarm om effektene av budsjettkutt i Brann og redning

Fagforbundet Tromsø og Norsk brannmannsforum (NBMF) er bekymret etter tilbakemeldinger fra medlemmer ved Tromsø brann og redning KF etter Tromsø kommunes siste kommunestyremøte.

Fagforbundet er bekymret for tilbakemeldingene de har fått fra sine medlemmer om drift av Tromsø Brann og Redning.

For å lykkes med drift i kommunal tjeneste er det helt nødvendig at ansatte blir godt ivaretatt av arbeidsgiver, og for at vi får det til er det et helt avgjørende at vi har et trepartssamarbeider som fungerer i sin helhet, hvor ansatte føler at de har medvirkningen på beslutning som vedtas i kommunestyret eller opp mot administrasjon.

God jul og godt nytt år fra Fagforbundet Tromsø

Fagforbundet Tromsø ønsker alle sine medlemmer, tillitsvalgte og samarbeidspartnere en magisk jul og et godt nyttår. En ekstra hilsen til dere alle som er på jobb.