KUNNGJØRING AV ÅRSMØTE 2023 I FAGFORBUNDET TROMSØ

FAGFORBUNDET TROMSØ

Fagforbundet Tromsø inviterer til Årsmøte i fagforeningen torsdag 26.januar fra kl.17:30 – 21:00 på Aurora kino. Det er her medlemmer kan komme med forslag og bruke sin stemmerett i fagforeningen. Vi ønsker alle medlemmer velkommen.

28.12.2022 av Reinaldo Montalvao
Sist oppdatert: 28.12.2022

Gode fagforeningskamerater.

Årsmøtet i Fagforbundet Tromsø avholdes torsdag 26.januar 2023 fra kl.17:30 – 21:00 på Aurora kino.

Saker og forslag fra medlemmer som ønskes behandlet av årsmøtet skal, jf. Fagforbundets vedtekter, sendes styret innen 14 dager etter at årsmøtet er kunngjort.

Saker og forslag sendes til avd177.leder@fagforening.fagforbundet.no innen 11.01.23.

Det er viktig å merke seg at det i år er påmelding til Årsmøte i Fagforbundet Tromsø.

Årsmøte er et åpent møte for alle medlemmer i Fagforbundet Tromsø, men påmelding er nødvendig ettersom vi må kontrollere medlemskap i forkant av årsmøte slik at kun stemmeberettigede avgir stemme.

Fristen for påmelding er onsdag 25.januar 2023

Påmeldingen sendes til avd177.leder@fagforening.fagforbundet.no

Innkallingen og program med dagsorden legges ut på våre nettsider senest 19.januar 2023.

Saker som skal behandles: Årsberetning, Regnskap, Innkommende forslag, Fagforening organisasjonsstruktur, Handlingsplan, Budsjett og Valg.

På møtet skal det gjennomføres valg av: Leder; Nestleder; Opplæringsansvarlig; Ledere for yrkesseksjonene, pensjonist og ungdomsutvalget; Tillitsvalgt for privatsektor; Styremedlemmer til yrkesseksjonene, pensjonist og ungdomsutvalget; Representanter til representantskap i Fagforbundet Tromsø og Lo i Tromsø

Innspill til valgkomiteen kan sendes til valgkomiteens pr e-post: amkuiva@msn.com

På vegne av styret i Fagforbundet Tromsø

Reinaldo Montalvao