• ff_personvern: Informasjonskapsel som brukes til å vise/skjule banner om fagforbundet.no sin personvernpolitikk
  • bgimg_scope, bg_img0 og bg_img_blurry: Informasjonskapsel som brukes til å sette bakgrunnsbilde på nettsiden
  • PHPSESSID: Sesjonsinformasjonskapsel som er nødvendig for at nettstedet skal fungere, og blir definert når siden lastes. Informasjonskapselen blir slettet når du lukker nettleseren

Din nettleser sender også automatisk opplysninger til fagforbundet.no sine servere hver gang du ber om å få vist en side. Dette er for eksempel opplysninger om hvilken nettleser og -versjon du bruker og din internettadresse (ip-adresse). For hver side som vises, lagres i tillegg opplysninger om dato og tid, hvilken side du kom fra, hvilken side du er på, osv.

Ingen av disse opplysningene blir brukt til å identifisere enkeltpersoner. Vi bruker disse opplysningene til å generere en samlet statistikk som blant annet viser hvilke sider som er mest populære og hvilken informasjon brukerne søker. Statistikken er et redskap til å forbedre våre tjenester til deg som sluttbruker.

Alle data er Fagforbundet sin eiendom.