Synlig, nær og stolt - Fagforbundsuka i Tromsø

Fagforeningen har vært på arbeidsplassbesøk.

Fagforeningen har vært på arbeidsplassbesøk. (Foto: Fagforbundet Tromsø)

Fagforbundsuka har vært helt fantastisk! Medlemmene våre setter pris på arbeidsplassbesøk

04.12.2022 av Reinaldo Montalvao
Sist oppdatert: 04.12.2022

Hei fagforeningskamerater

Målet med fagforbundsukene er at Fagforbundet skal være synlig, nær og stolt.

Fagforbundet Tromsø har gjennomførte mange aktiveter i løpet av uke for å synnligjøre fagforeningen og snakker med medlemmer på arbeidsplassene

KINOKVELD

I den forbindelse har vi kjørt kinokveld for våre medlemmer. Vi ønsker å takke alle for godt oppmøte og for en koselig kveld. Medlemmene har vært veldig fornøyde, både med filmen og arrangementet

OPPLÆRING FOR TILLITSVALGTE

Under fagforbundsuka har vi gjennomført Fase1 opplæringen for våre tillitsvalgte.
En aktiv og engasjert gruppe som garantert vil bli gode tillitsvalgte og som styrker Fagforbundets roller i arbeidslivet. Takk for fine, kunnskapsrike dager og masse engasjement fra dere.

ARBEIDSPLASSBESØK

Yrkesseksjonene har vært på arbeidsplassbesøk, hadde temakveld og stand i Storgata for en hyggelig prat med folk som kom forbi om viktigheten å være organisert.

Fagforbundet Tromsø ønsker alle sammen en varm og god adventstid.🎄
SAMMEN ER VI STERKERE💪