INNKALLING TIL FAGFORBUNDET TROMSØS ÅRSMØTE 2023

FAGFORBUNDET TROMSØ

FAGFORBUNDET TROMSØ (Foto: FAGFORBUNDET )

Fagforbundet Tromsøs årsmøte avholdes 26.01.23 kl. 17:30 - 21:00 på Aurora kino. Det er her medlemmer kan komme med forslag og bruke sin stemmerett i fagforeningen. Vi ønsker alle medlemmer velkommen!

19.01.2023 av Reinaldo Montalvao
Sist oppdatert: 20.01.2023

Hei Fagforeningskamerater,

Det er viktig å merke seg at det i år er påmelding til Årsmøte i Fagforbundet Tromsø.

Årsmøte er et åpent møte for alle medlemmer i Fagforbundet Tromsø, men påmelding er nødvendig ettersom vi må kontrollere medlemskap i forkant av årsmøte slik at kun stemmeberettigede avgir stemme.

Fristen for påmelding er onsdag 25.januar 2023

Påmeldingen sendes til avd177.leder@fagforening.fagforbundet.no

Før årsmøtet bruker vi å ha tradisjonen med å servere lapskaus og pølse myland på fagforeningskontoret fra kl.15:30 til kl:17:00, vi trenger derfor påmelding innen 25.januar til e-post: avd177.leder@fagforening.fagforbundet.no

Styret i Fagforbundet Tromsø innkaller foreningens medlemmer til Årsmøte 26.01.23 kl.17:30 – 21:00 på Aurora kino med følgende forslag til dagsorden:

1. Åpning
    • Hilsningstaler
    • Årets tillitvalgte
    • Årets hederspris
  2. Konstituering
    • Godkjenning av innkalling
    • Godkjenning av dagsorden
    • Godkjenning av forretningsorden
    • Valg av funksjonærer
  3. Valg
  4. Årsberetning for året 2022
  5. Regnskap for året 2022
  6. Innkommende forslag
  7. Egen fagforening – Fagforbundet Tromsøs organisasjonsstruktur
  8. Godtgjørelser for tillitsvalgte i Fagforbundet Tromsø
  9. Handlingsplan 2023
  10. Budsjett 2023
  11. Avslutning

På møtet skal det gjennomføres valg av:

Leder; Nestleder; Opplæringsansvarlig; Ledere for yrkesseksjonene, pensjonist og ungdomsutvalget; Organisasjonsmedarbeider; Styremedlemmer til yrkesseksjonene, pensjonist og ungdomsutvalget; Representanter til representantskap i Fagforbundet Tromsø og Lo i Tromsø

Velkommen til årsmøtet - Sammen er vi sterkere!

På vegne av styret i Fagforbundet Tromsø

Reinaldo Montalvao