KUNNGJØRING AV KLUBBMØTE FOR MEDLEMMER ANSATT I TROMSØ KOMMUNE

Fagforbundet_logo_CMYK

Styret i klubben Tromsø kommune inviterer til klubbmøte. Det blir valg av to hovedtillitsvalgte og en hovedverneombud i Tromsø kommune . Det er her medlemmer kan komme med innspill til saker og bruke sin stemmerett i klubben/fagforeningen.

20.11.2022 av Reinaldo Montalvao
Sist oppdatert: 21.11.2022

Hei Fagforeningskamerater

Klubbmøte for yrkesaktivmedlemmer ansatte i Tromsø kommune avholdes tirsdag 13.desember 2022 fra kl. 17:30 – 19:00 på Radisson Blu Hotel, Sjøgata 7, 9259 Tromsø.

Påmelding:

Det er viktig å merke seg at det i år er påmelding til Klubbmøte Tromsø kommune

Fristen for påmelding er tirsdag 13.desember kl.12:00

Påmeldingen sendes til avd177.leder@fagforening.fagforbundet.no

PS: Klubbmøte er et åpent møte for alle medlemmer som er ansatt i Tromsø kommune, men påmelding er nødvendig ettersom vi må kontrollere medlemskap i forkant av klubbmøte slik at kun stemmeberettigede avgir stemme.

Saker og valg:

Saker som ønskes behandlet på klubbmøte, må sendes innen onsdag 30.november.

På klubbmøte skal det gjennomføres valg av to hovedtillitsvalgte og en hovedverneombud.

Eventuelle saker eller forslag på kandidater, må sendes innen onsdag 30.november 2022 til avd177.leder@fagforening.fagforbundet.no

Nærmere opplysninger om vervet som hovedtillitsvalgt eller hovedverneombud kan du få ved henvendelse til fagforeningsleder på epost.

Innkallingen, saksdokumenter og program med dagsorden legges ut på våre nettsider senest fredag 9.desember 2022.

På vegne av styret i Klubben Tromsø Kommune

Reinaldo Montalvao