FANTASTISK FEIRING AV 25- OG 40 ÅRS JUBILANTER I FAGFORBUNDET TROMSØ

Dagen ble markert med hyggelig sosialt samvær med middag og dessert på Ishavshotell, og overrekkelse av nål, diplom og roser. (Foto: Fagforbundet Tromsø)

Torsdag 17.11.2022 arrangerte Fagforbundet Tromsø en jubileums markering for medlemmer med 25 års medlemskap i Fagforbundet og 40 års medlemskap i LO.

18.11.2022 av Reinaldo Montalvao
Sist oppdatert: 21.11.2022

Markeringen ble gjort på Ishavshotell hvor jubilantene fikk diplom, nål, blomst og en stor takk fra oss i Fagforbundet Tromsø for at de har bidratt til å bygge opp en sterk fagforening for medlemmene.

Kvelden ble innledet med velkomsttale av leder Reinaldo Montalvao.

- Takk for at dere har gått foran. Det er en glede å få lov til å dele ut diplom til de som har vært medlemmer i fagforbundet i 25 år og 40 år i LO, sa fagforeningsleder.

Maten ble så servert med en meny bestående av julemat og kjempe god dessert.

For anledningen hadde vi også invitert tidligere leder i fagforeningen Bjørn Willumsen for å spille musikk. Det var en flott underholdning med fine låter.

Toril Torgensen, leder av pensjonistutvalget i fagforeningen har informert om aktiviteter  som fagforeningen tilby for pensjonister.

Uten medlemmene er vi ingenting. Sammen er vi sterkere!

Tusen takk for en fin kveld.

Vi gratulerer😊.