For tillitsvalgte

Fagforbundet har rundt 17 800 dyktige og godt skolerte tillitsvalgte i hele landet. De fleste er plasstillitsvalgte ute på arbeidsplassene. Fagforbundet sender ut nyhetsbrev til tillitsvalgte en gang i uka. I tillegg har de tillitsvalgte en egen avis: Oss tillitsvalgte. Den kommer ti ganger i året, og finnes på nett og som en egen app.

Nyheter for tillitsvalgte

Heder og ære til Amra Husic

Alle nominerte ble kalt opp på scenen og gledet seg til å få en liten premie. På samlingen til Fagforbundet Barn og oppvekst i Oslo 28. november var det Amra Husic fra Kværnerdalen barnehage som fikk den aller gjeveste prisen. Hun ble årets tillitsvalgt 2019 og kunne ta med seg en tung plakett i glass som tydelig bevis på det.

Dommer fra arbeidslivet

Se flere artikler

Aktuelle råd og tips for tillitsvalgte

Slik jobber du for en heltidskultur

Å jobbe for heltidskultur kan føles som en stor oppgave. Forutsetningen for å lykkes er at alle som er involvert er enige om hvordan situasjonen er, hva som er utfordringene og hva som er et felles mål. Her er åtte steg du kan følge i arbeidet med å skape en heltidskultur i din kommune.

Møt månedens tillitsvalgt

Kommentaren

Ideene som muliggjorde NAV-skandalen

NAV-skandalen har rystet oss. Skal oppgjøret telle, så må det også rettes mot de underliggende ideene som fikk oss til å godta at dette vedvarte i år etter år. Jeg vil peke på tre ideer som har legitimert praksisen over tid, skriver Guri Jørstad Wingård.

Kurs og konferanser

Fredag, 06. desember 2019

LOs konferanse for forebyggende barne- og ungdomsarbeid 2019

Oslo Kongressenter Folkets Hus AS, Youngs gate 21, Oslo. Møterom Forum