Enighet i lønnsoppgjøret for Bring Warehousing

Alle med årslønn opp til 550.000 får et årlig tillegg på 23.000 kroner.

Onsdag 24. april startet forhandlingene om hovedoppgjøret 2024 i Posten Bring.

Forhandlingene for Fagforbundet Post og finans er i gang

Nå er lønnsforhandlingene i Posten-konsernet i gang.

Leder av Fagforbundet FinTech Gomi Jain og nestleder Jannicke Skaanes.

Resultat i finansoppgjøret – minst 15 000 til alle

Forhandlingene mellom Finans Norge og Fagforbundet og HK Norge er i mål. Forhandlingsdelegasjonen anbefaler deg å stemme JA til resultatet.

Lønnsoppgjøret 2022: Hele laget skal ha et godt lønnsoppgjør!

Tariffoppgjør Fagforbundet Post og finans 2024

Dette er planlagte oppstartsdatoer for oppgjørene. Ved streik i frontfaget e.l. kan dette føre til at det blir endringer.

Bilde av en av hyttene til Fagforbundet Post og finans

Planlegg sommerferien 2024

Nå kan du som er medlem i Fagforbundet Post og finans leie en hytte. Du finner hytter ved sjøen eller på fjellet, eller om du vil en leilighet i Oslo eller Svolvær til sommeren

Solid laginnsats: Flere postbud fikk etterbetalt etter søndagsjobbing - Magne Lillebø fikk 70 000.

Postbud fikk 70 000 etterbetalt etter søndagsjobbing

De siste årene har det vært søndagsdistribusjon av reklame i flere regioner, og budene har ikke fått riktig lønn. – Vi oppdaget feilen, tok fatt i saken, og sto på krava. Nå får medlemmene våre etterbetalt pengene de har krav på, sier Jarle Eide, leder for Fagforbundet Post Vestlandet, til Fagbladet.

illustrasjon

Kollektive medlemsforsikringer - Fagforbundet Post og finans – PRISER 2024

Det er nylig vedtatt nye priser for de kollektive medlemsforsikringene. For forsikringspakke 2 er prisene uendret.

Det er gode muligheter for alpint i nærheten av leiligheten. Illustrasjonsfoto.

Ny leilighet i Oppdal åpnes for leie

Fra 20. november kan du leie en ny leilighet midt i skibygda Oppdal.

Yrkessjåførene i Posten kastes ut av selskapet og over i Posten Bring bildrift AS.

Posten kaster yrkessjåførene over i et eget selskap

– De ansatte føler seg sviktet av egen arbeidsgiver. Som en av de seriøse virksomhetene går Posten nå i retning av de useriøse i transportbransjen, sier leder av Fagforbundet Post og finans, Gerd Øiahals.

Feriehjemmet på Flekkerøya er et at tilbudene man kan søke på.

Bestill hytter og leiligheter i 2024

Bestill hytter og leiligheter i Norge og Strømstad. Fra midnatt mandag 4. september kan du bestille hytter og leiligheter innenlands og i Strømstad fram til 7. januar 2025.

Gomi Jain (t.v) og Jannicke Skaanes er henholdsvis nestleder og leder i fagforeninga Fagforbundet Finans og teknologi, og deltar i forhandlingene i Finansoppgjøret.

Finansoppgjøret: Enighet mellom LO og Finans Norge

LO er kommet til enighet med Finans Norge i årets mellomoppgjør for ansatte i finansbransjen. Partene er enige om en ramme på 5,2 prosent, som er i tråd med rammen for frontfaget. Oppgjøret omfatter medlemmer i HK Norge og Fagforbundet.

Forhandlingene mellom Fagforbundet og Bring Før7 i mellomoppgjøret 2023 er i havn.

Lønnsløft for ansatte i Bring Før7

Fagforbundet har kommet til enighet forhandlingene med Bring Før7. Oppgjøret er i tråd med frontfaget.

Administrerende direktør Gunnar Røen (t.v) og selskapstillitsvalgt Odd Arne Hartvigsen er glad for å ha kommet til enighet i mellomoppgjøret.

Enighet i Posten Bring Bildrift

Fagforbundet har forhandlet fram et lønnsløft for de ansatte i Posten Bring Bildrift, tidligere Bring transportløsninger. Resultatet er i tråd med frontfaget og øker mest for de som har minst.

Selskapstillitsvalgt Andreas H. Vaagen (t.v) og Landssjef Norge Kristoffer Gromsrud i Bring Courier & Express er fornøyd med å ha kommet til enighet i mellomoppgjøret 2023.

Bring Courier & Express: Sosial profil i oppgjøret

Fagforbundet har forhandlet fram et lønnsløft for de ansatte i Bring Courier & Express. Resultatet er i tråd med frontfaget og sikrer en lavlønnsprofil.

Brudd i forhandlingene i finanssektoren

LO, sammen med HK Norge og Fagforbundet bryter lønnsforhandlingene med Finans Norge. Dermed må partene møtes hos riksmekleren.

Selskapstillitsvalgt Amund Kjernli og daglig leder Mikael Albertsson i Bring Home Delivery, er fornøyd med å ha kommet til enighet i mellomoppgjøret 2023.

Enighet i Bring Home Delivery

Fagforbundet har forhandlet fram et lønnsløft for de ansatte i Bring Home Delivery. Resultatet har en lavlønnsprofil og er i tråd med frontfaget.

Finansoppgjøret er i gang

Fagforbundet og HK Norge har onsdag 3. mai startet forhandlingene med Finans Norge om mellomoppgjøret for de ansatte i finanssektoren.

Tillitsvalgte Gry Jensen, Frank Hennie og Adel Hadi i Bring Warehousing er fornøyde med årets oppgjør.

Sosial profil i oppgjøret i Bring Warehousing

Fagforbundet har forhandlet fram et lønnsløft for de ansatte i Bring Warehousing. Resultatet er i tråd med frontfaget og sikrer en lavlønnsprofil.

Fagforbundet Post og Finans leverte inn sitt første krav, torsdag 27. april 2023.

Enighet i lønnsoppgjøret i Posten Norge

Fagforbundet Post og finans har forhandla fram et lønnsløft for de ansatte i Posten Norge. Resultatet er i tråd med frontfaget og sikrer en lavlønnsprofil.

Tariffoppgjør Fagforbundet Post og finans 2023

Det er avtalt følgende forhandlingsstarter i vårens tariffoppgjør.