Representantskapet i Fagforbundet Vestfold og Telemark 2023

Avvikling- og stiftelsesmøte i Fagforbundet Vestfold og Telemark

Fagforbundet Vestfold og Telemark splittes fra 01.01.2024

Fagforbundet Bamble og Stathelle fotball damer.

Fotballer og vester til Stathelle sitt damelag

Stathelle fotball damer spiller i 3. divisjon og har spillere i alderen 17 år og oppover. Fagforbundet Bamble møtte opp på trening med fotballer og vester til damelaget.

Foredragsholder

Temakurs-Taushetsplikt og personvern for deg som jobber som Helsesekretær

I anledning Helsesekretærenes dag arrangerer Yrkesseksjon Kontor og administrasjon og Helse og sosial Webinar for deg som jobber som Helsesekretær.

Leder av Fagforbundet Vestfold og Telemark, Marianne Nilsen Skjønstad

Fagforbundet Vestfold og Telemark støtter det gode arbeidet som Kirkens bymisjon gjør.

Leder av Fagforbundet Vestfold og Telemark sammen med det sittende representantskapet.

Fagforbundet Vestfold og Telemark splittes fra 01.01.2024

Kontorfagarbeider, Ida Wehus Pedersen

Yrkesprofilering- Kontorfagarbeider på Dokumentsenteret

Hva jobber de med i et arkiv? Og hvilken utdanning må du ha for å jobbe med arkivering? Fagforbundet har hatt en hyggelig samtale med vårt medlem Ida Wehus Pedersen som er Arkivar ved Kragerø kommune.

Arkivar- Ida Wehus

Yrkesprofilering av Arkivar

Fagdag

Yrkesseksjon kontor og administrasjon arrangerer fagdag for medlemmer i Fagforbundet

John-Ole Engnes

Ny nestleder i Fagforbundet Vestfold og Telemark, John-Ole Engnes.

Økonomirådgiver Christine Graneng

Yrkesprofilering av økonomirådgiver

Oppfølging av budsjett og regnskap, samt bistand rundt økonomiske spørsmål, innkjøp og investeringer er noen av mine oppgaver som økonomirådgiver.

Tove Sørensen, HR Rådgiver

Yrkesprofil HR-Rådgiver

Arbeidsmiljøarbeid handler om å redusere risiko for farer og ulykker og aktivt rette søkelyset mot de positive og helsefremmende faktorene i arbeidsmiljøet.

Barna i Huambo, Angola, trenger flere bidragsytere.

Barn og unge i Huambo, Angola, trenger flere bistandsytere slik at de kan få et trygt sted å bo, og kan få ta utdanning.

Yrkesprofilering Helsesekretær

Fagforbundet har snakket med vårt medlem Monika Eiane-Nilsen som er Helsesekretær ved Herøya legesenter i Porsgrunn, da vi var nysgjerrige på hvordan hverdagen til en helsesekretær ser ut.

Ingen skal oppleve at det er utrygt å gå på jobb!

Våre medlemmer er først og fremst på jobb for å hjelpe andre. Det er krevende arbeidsoppgaver å bistå mennesker som står i kritiske livssituasjoner, og det kan til tider være en risiko å være på jobb i NAV.

Gratis inspirasjonsforedrag med Anja Hammerseng-Edin

Anja Hammerseng-Edin er en av Norges tidligere beste håndballspillere. Hun inspirerer deg til å være modig og gir deg styrke til å se muligheter i stedet for begrensninger! Medlem i Fagforbundet? Meld deg på gratis inspirasjonsforedrag nå!

Fagforbundet krever lovfestet rett til heltid!

Yrkesprofilen - Feier / brannforebygger

Fagforbundet har vært i dialog med Bo Andersen og Morten Jensen, som er Feiere / brannforebyggere i VIB, ( Vestfold interkommunale brannvesen). VIB er Norges 4. største brannvesen. Bo og Morten jobber alltid sammen, og de har tilsyn med boligbyggelag, og sameie.

Tillitsvalgtprofilen Lise Larsen

Tillitsvalgtprofilen av Lise Larsen yrkesseksjon leder Helse og Sosial i Fagforbundet Vestfold og Telemark

Yrkesprofilen - Postansatt

Fagforbundet har vært i samtale med våre medlemmer, fagforeningsleder og nestleder i Fagforbundet Post Østlandet Ann Elisabeth Wirgeness og Inge Eikeland.

Tillitsvalgtprofilen Lars Gregerslund

Tillitsvalgtprofilen av Lars Gregerslund, nestleder i Yrkesseksjon kirke kultur og oppvekst i Fagforbundet Vestfold og Telemark.