Gratis inspirasjonsforedrag med Anja Hammerseng-Edin

Anja Hammerseng-Edin er en av Norges tidligere beste håndballspillere. Hun inspirerer deg til å være modig og gir deg styrke til å se muligheter i stedet for begrensninger! Medlem i Fagforbundet? Meld deg på gratis inspirasjonsforedrag nå!

Yrkesprofilen - Feier / brannforebygger

Fagforbundet har vært i dialog med Bo Andersen og Morten Jensen, som er Feiere / brannforebyggere i VIB, ( Vestfold interkommunale brannvesen). VIB er Norges 4. største brannvesen. Bo og Morten jobber alltid sammen, og de har tilsyn med boligbyggelag, og sameie.

Tillitsvalgtprofilen Lise Larsen

Tillitsvalgtprofilen av Lise Larsen yrkesseksjon leder Helse og Sosial i Fagforbundet Vestfold og Telemark

Yrkesprofilen - Postansatt

Fagforbundet har vært i samtale med våre medlemmer, fagforeningsleder og nestleder i Fagforbundet Post Østlandet Ann Elisabeth Wirgeness og Inge Eikeland.

Tillitsvalgtprofilen Lars Gregerslund

Tillitsvalgtprofilen av Lars Gregerslund, nestleder i Yrkesseksjon kirke kultur og oppvekst i Fagforbundet Vestfold og Telemark.

Tillitsvalgtprofilen Hilde Abrahamsen

Tillitsvalgtprofilen av Hilde Abrahamsen, yrkesseksjonsleder kirke, kultur og oppvekst i Fagforbundet Vestfold og Telemark.

Tillitsvalgtprofilen Merete Dahl

Tillitsvalgtprofil av Merete Dahl, leder av pensjonistutvalget i Fagforbundet Vestfold og Telemark.

Tillitsvalgtprofilen Kristine Hallerud Kaspara Akselsen

Tillitsvalgtprofilen av Kristine Hallerud Kaspara Akselsen leder av ungdomsutvalget i Fagforbundet Vestfold og Telemark.

Tillitsvalgtprofilen Hanne Slettvold

Tillitsvalgtprofil av Hanne Slettvold leder for yrkesseksjon Samferdsel og teknisk i Fagforbundet Vestfold og Telemark.

Tillitsvalgtprofilen Carol Nyland Rasmussen

Tillitsvalgtprofil av Carol Nyland Rasmussen yrkesseksjonsleder kontor og administrasjon i Fagforbundet Vestfold og Telemark.

Pensjonist i Fagforbundet

Vi har tatt en prat med Mette Henriksen Ass, tillitsvalgt for pensjonistene i Fagforbundet Region Tønsberg. Mette bor i Tønsberg, er gift, har tre barn og tre barnebarn.

Gaza blir bombet. Palestinere blir kastet ut av sine hjem.

For ei tid tilbake holdt en mann fra Gaza opp en plakat der det sto: «Dere tar vannet mitt, brenner oliventrærne mine, ødelegger huset mitt, tar fra meg jobben min, stjeler jorda mi, fengsler faren min, dreper moren min, bomber landet mitt, sulter oss alle ut og ydmyker oss. Men jeg får skylda når jeg kaster stein tilbake».

Fagforbundet Vestfold Telemark støtter Norsk Folkehjelps innsamling til nødhjelp i Palestina

Menneskene i Gaza er hardt rammet av de massive bombeangrepene, uten mulighet for å flykte. De trenger øyeblikkelig hjelp. Behovet for mat, vann og hygieneartikler er stort. Norsk Folkehjelp har derfor startet en innsamling til befolkningen i Gaza.

Til minne om Kari

Kari Sletholt Bergkåsa døde uventet 23. april.

1. mai-markering

Solidaritet er en viktig del av Fagforbundets arbeid. I en verden preget av globalisering, med stadig voksende ulikheter, er det viktig at solidaritetsbegrepet står sterkt. De som har minst må få hjelp fra de som har mest.

Gratulerer alle kontoransatte

Det er de kontoransattes dag i dag, vi gratulerer! 😍 Hva skulle vi gjort uten dere! #fagforbundet #kontoransatte

Livet må gå videre

Fagforbundet Vestfold og Telemark setter opp digitale kurs med John Grimsby torsdag 15. april 2021, kl. 10.00-11.45 og kl. 17.30-19.15. Programmene er like, men på to tidspunkt samme dag, slik at flest mulig kan delta. Meld dere på nå!

Yrkesprofilen – YME tilrettelagt arbeidstilbud

Yrkesseksjon helse og sosial har vært i dialog med Fagforbundets medlemmer, Stine Cecilie Strange Sørhaug og Beate Østad Haugen på YME, som er et tilrettelagt arbeidstilbud i Sandefjord kommune.

Yrkesprofilen – Badebetjent / livredningsinstruktør

Yrkesseksjon kirke, kultur og oppvekst har vært i dialog med Fagforbundets medlem Anette Christensen, som er badebetjent og livredningsinstruktør innenfor virksomhet kultur, idrett og fritid i Larvik kommune.

Helse og omsorgstjenester har i en del kommuner blitt en innfallsport for profitører, som ønsker å tjene penger på tjenestene de leverer

Pensjonistutvalget i Fagforbundet Region Tønsberg, er klare på at det beste for innbyggerne, er at kommunen selv utfører oppgavene.