Nyheter

Cathrine Dahlseng er vara plasstillitsvalgt og Anne Britt Markeng er hovedtillitistvalgt i Lovisenberg rehabilitering. Begge var med i forhandlingsordningen for Fagforbundet.

Fornøyd med oppgjøret i Lovisenberg rehabilitering

Partene ble enige i hovedoppgjøret for 2024.

Forhandlingsdelegasjonen for LO Kommune Oslo i hovedforhandlingene i 2024. I midten foran; Per Egil Johansen, leder for LO kommune Oslo.

Hele laget skal ha et godt lønnsoppgjør!

Pressemelding fra Fagforbundet Oslo.

Roger Dehlin er leder i Fagforbundet Oslo.

Det er ikke prosentene som betaler regningene

Innlegg i Dagsavisen 19. april av Roger Dehlin.

Laura Busuttil studerer bibliotekar og informasjonsvitenskap på OsloMet og er studentkontakt for Studentforeninga Fagforbundet OsloMet

Ny studentkontakt på OsloMet

Laura Busuttil overtar etter Nora Kaarstad Kuijlen.

Palestinaambassadør Cathrin Snare deltok på vegne av Fagforbundet Oslo i debatt om Vestbredden, i regi av Norsk Folkehjelp, den12. april 2024.

I skyggen av Gaza

Fagforbundet Oslo deltok i paneldebatt om Vestbredden.

Emma Straub deltar i yrkes-EM / EuroSkills i Gdansk som helsefagarbeiderlærling.

Øk din helsefaglige kompetanse med gratis nettstudier

Du kan søke fram til 10. juni.

Møtebord i Oslo rådhus

Hovedforhandlingene 2024 - sjekk når din lønn forhandles

Her finner du ditt oppgjør i årets forhandlinger.

Evelyn Aburto Salgado er sterilforsyningstekniker. Hun jobber på sterilsentralen på Diakonhjemmet Sykehus og er medlem av Fagforbundet Sykehus og Helse, Oslo.

Jeg elsker jobben min

10. april feires sterilforsyningsdagen.

Ann Inger Blakli er leder for pensjonist- og uføreutvalget i Fagforbundet Oslo. og Marthe Scharning Lund er medlem av bystyret i Oslo, gruppeleder for Arbeiderpartiet og tidligere helsebyråd.

Vi må vinne makta tilbake

Pensjonistutvalgene hadde fellessamling 19. mars.

Det kan bli trafikkaos i Oslo hvis kommunen lar Unibuss går konkurs,

Unngå konkurs - redd arbeidsplassene!

Uttalelse fra Fagforbundet Oslos representantskap 20. mars

Fagforbundet Oslo ved arbeidsutvalget viser solidaritet ned Palestina.

Stopp krigsforbrytelsene!

Uttalelse fra Fagforbundet Oslos representantskap 20. mars

Habib Sharafaldin er sosialarbeider og medlem og tillitsvalgt i Fagforbundet Helse, Sosial og Velferd, Oslo. Der er han leder for Yrkesseksjonen Helse, Sosial og Velferd.

Gir mennesker mening med livet

19. mars markeres sosialarbeideryrket.

Stine Aksnes er bybetjent og medlem av Fagforbundet Teknisk Fagforening Oslo. Der sitter hun i styret til Yrkesseksjon samferdsel og teknisk.

Bidrar til en ren og trygg by

19. mars markeres bybetjentyrket.

Linda Amundsen. Trikkefører og tillitsvalgt i Oslo Sporveiers Arbeiderforening, Fagforbundet.

En bussjåfør - en bussjåfør – det er et yrke med godt humør

18. mars er bussførerdagen

Odeon kino på Storo har inngått tariffavtale med medlemmene i Fagforbundet Kultur Oslo.

Tariffavtale for medlemmene på Odeon kino

Tariffavtalen har virkning fra 11. januar.

I Fagforbundet har vi medlemmer som jobber i barnehage, medlemmer som er foreldre og besteforeldre til barnehagebarn og vi har medlemmer som er skeive.

Barn av regnbuen

Svarinnlegg i Klassekampen 8. mars.

Ann Inger Blakli er leder for pensjonistutvalget i Fagforbundet Oslo.

En av de viktigste dagene i året

Gratulerer med kvinnedagen 8. mars.

Luka Dyrnes er sykepleierstudent, medlem av Fagforbundet Pleie og Omsorg Oslo og studentkontakt på Lovisenberg Diakonale Høgskole.

Kampdag og fest for likestilling

Bli med i tog 8. mars.

Cathrine Slettebakk er leder for Ungdomsutvalget i Fagforbundet Oslo og tillitsvalgt og medlem i Fagforbundet Post Oslo og Omegn.

Kampen er ikke over

Bli med på 8.marsfering.

Macarena Margit Olsen er valgt sekretær i Fagforbundet Oslo og utdannet hjelpepleier med videreutdanning i palliasjon.

En viktig dag for fagbevegelsen

Bli med på kvinnedagen!