Fagforbundet inviterer til konferansen "Menn i barnehagen"

Konferansen Menn i barnehagen arrangeres 23-24 mai på Scandic Hell Værnes.

Solsikke

God Påske

Her er litt informasjon i forhold til den stille uke og påsken.

Kommunen har ansvar for barnehagetilbudet- for alle barn!

Fagforbundet vil kjempe for de barnehageansattes lønns- og arbeidsvilkår, uansett eierform.

Gaza

Stopp folkemordet.-Nok er nok!

Uttalelse fra Trondheimskonferansen som representantskapet i Fagforbundet Nordland stiller seg bak.

Blod

Vi blør like fort i dette landet

Fagforbundet Nordland er opptatt at det skal være trygt å bo i landsdelen vår, ja trygt i hele Norge. For å sikre dette kreves det politisk mot og samhold.

pris - elektrisitet - strøm - klima - forbruk - husholdning - budsjett - sikringsboks - elektriker

Gratis seminar om Enovas nye støtteordninger for energieffektivisering i bygg 14. februar 2024

Enova arrangerer gratis seminar om sine nye støtteordninger for energieffektivisering i bygg.

Rep.Skap

Representantskapsmøte Fagforbundet Nordland 22.02.24

Fagforbundet Nordland gjennomfører representantskapsmøte 22.februar 2024

barn - barnehage - oppvekst

Informasjon til alle barnehageansatte medlemmer

Nyhetsbrev til alle barnehageansatte medlemmer

AOF Fagskole-nettbasert utdanning

AOF Fagskolen er en del av AOF Vestlandet-Agder og vi tilbyr endelig nå høyere yrkesfaglig utdanning på nett

barn  skole  elev  barnehage SFO barne- og ungdomsarbeider assistent illustrasjon

Kompetanseutvikling Nordland

Nyhetsvarsel fra Kompetanseutvikling Nordland. Tilskudd til utvikling av læremidler

dyrepleier   dyreklinikk   klinikkassistenter  Kan brukes i alle Fagforbundet-sammenhenger fram til 2026. Er du i tvil eller gjelder det valgkamp  ta kontakt med infoavdelingen i K15.

Fagkonferanse for dyrepleiere og klinikkassistenter 15.-16. april 2024

Fagforbundet har gleden av å invitere våre medlemmer til todagers gratis fagkonferanse for dyrepleiere og klinikkassistenter.

vinter

God Jul og Godt Nyttår.

sykehus

Utsettelse for hvem Helse Nord?

Uttalelse fra representantskapet i Fagforbundet Nordland

Gaza

Stopp grusomhetene i Gaza

Krigens grusomheter i Gaza har rystet verden, og som medlemmer av Fagforbundet kan vi ikke sitte stille. Vi må reagere og kreve handling for å beskytte Gazas befolkning, som lider under massedrap, ødeleggelser og mangel på grunnleggende livsnødvendigheter.

kontor - skjerm - IT - illustrasjon - data - datamaskin - veileder - rådgiver - telefon - samtalerAnn-Mari Rønning - veileder

Byråkratiet er garantisten for kvalitet på offentlige tjenester

Uttalelse fra representantskap til Fagforbundet Nordland 28.september 2023 .

LO

Helse Nord omstilling

LOs regionkonferanse i Nordland har vedtatt en uttalelse om omstilling i Helse Nord.

Møte

Representantskapsmøte 23.11.23 Fagforbundet Nordland

Fagforbundet Nordland gjennomfører representantskapsmøte 23.november 2023

Innstilling fra tariffkonferansen Tariffkrav 2024 Nordland

Fra redaksjonskomiteen.

barnehage

Gratulerer med dagen til alle barnehagelærere

Det er ingen tvil om at det aller viktigste for å kunne tilby gode barnehager, er at det er nok ansatte på jobb til enhver tid. Men det er heller ingen tvil om at det er viktig at man har tilstrekkelig pedagogisk kompetanse i den enkelte barnehage.

Bilde

Representantskap 28.september 2023-Fagforbundet Nordland