Fagkonferanse for dyrepleiere og klinikkassistenter 15.-16. april 2024

Fagforbundet har 15.-16. april gleden av å invitere våre medlemmer til todagers gratis fagkonferanse for dyrepleiere og klinikkassistenter

23.01.2024
Sist oppdatert: 15.03.2024

Tema for konferansen vil være blant annet overenskomsten og det kommende tariffoppgjøret, sedasjon for kort smertefri prosedyre, regulering av medisinsk bruk av stråling, håndfri røntgen og stressmestring.

Målgruppe:
- Dyrepleiestudenter
- Yrkesaktive dyrepleiere og klinikkassistenter.

Kostnader:
- Fagforbundet dekker alle kostnader knyttet til deltakelse, reise og opphold med alle måltid.
- Yrkesaktive medlemmer oppfordres om å søke arbeidsgiver om permisjon uten trekk i lønn. Innvilger ikke arbeidsgiver slik søknad dekker Fagforbundet tapt arbeidsfortjeneste etter dokumentasjon fra arbeidsgiver.

Påmeldingsfrist 1. mars.

PS! Vi har pr. dd. ikke flere konferanseplasser for yrkesaktive.. Det er holdt av et antall plasser til studenter. Dersom disse ikke benyttes vil de kunne fordeles til yrkesaktive som har satt seg på venteliste. Send e-post til kristine.dahlen@fagforbundet.no dersom du ønsker å stå på venteliste.