Årsmøte 2024

SONY DSC

Årsmøte i Fagforbundet Trondheim arrangeres på Scandic Nidelven 30.Januar. Her vil praktisk informasjon og sakspapirer bli lagt ut fortløpende.

20.10.2023
Sist oppdatert: 30.01.2024

Årsmøtet skal behandle årsberetning, regnskap, innkomne forslag, handlingsplan, budsjett og foreta valg. Møtet er åpent for alle medlemmer i Fagforbundet Trondheim!

Tid: 30.Januar Kl.18.00 - 20.30
Sted: Scandic Nidelven Hotell

Program:
Kl.17.30 - Det servres pølse i brød for de som ønsker noe å spise
Kl.17.50 - Dørene åpnes
Kl.18.00 - Årsmøtet starter (her skal vi behandle alle saker som er i årsmøtepapirene)
Kl.19.00 - Pause med kake og kaffe
Kl.20.30 - Møte avsluttes
*vi tar forbehold om at møtet kan vare lengre ved behov

Har du spørsmål kan disse sendes til:  leder@fagforbundettrondheim.no

Årsmøtepapirene er vedlagt. Der finner du alt som skal behandles på årsmøtet. Saker som er innsendt før fristen er behandlet av styret og ligger også vedlagt i årsmøtepapirene.

Vedlagt er også protokoll fra forrige årsmøte hvor du kan se hvilke saker som ble behandlet og hvem som ble valgt. Du kan også se i vedleggene hvem som er på valg og hvilke verv som er på valg

*Korrigerinng og oppdatering av årsmøtetpapirer Tirsdag 30.01.24 Kl.15.26