Modig ledelse – meld deg på Fagforbundets konferanse i Kristiansand 7. og 8. juni

Fagforbundets lederkonferanse

Fagforbundets lederkonferanse (Foto: Fagforbundet)

Fagforbundet - yrkesseksjon kontor og administrasjon - arrangerer konferanse! I år avholdes konferansen med lokal forankring på det vakre Sørlandet. Konferansen vil omhandle psykologisk trygghet, håndtering av seksuell trakassering på arbeidsplassen, og ivaretakelse av deg som leder. I tillegg vil vi diskutere leders betydning i konkurransen om vår fremtidig arbeidskraft og hvordan inkludere og beholde folk som faller utenfor dagens arbeidsliv.

29.03.2023 av Trude Kvaran
Sist oppdatert: 24.04.2023

Vi stiller spørsmålene: Hva innebærer å ta modige valg som leder i dag? Hvordan kan modig ledelse inkludere flere arbeidstakere i dagens arbeidsmarked?

Meld deg på: https://fagforbundet.provisoevent.no/fagforbundet/events/modig-ledelse/register

7. juni - Sted: Samsen kulturhus
12.00 Oppstart og velkommen!
Ledelse, likestilling og seksuell trakassering ved Åsta Lovise Håverstad Einstabland, seniorrådgiver UIA
Modig ledelse og psykologisk trygghet ved Dagfinn Haarr, kommuneoverlege i Kristiansand
Om stressmestring, hvile og hvorfor det er viktig å ha «bakkekontakt», Hilde Sandvik-Olsen, fysioterapeut
Ung i arbeidslivet - Samtale med nyutdannet i jobb – Marie Steinsland
16.30 Faglig program avsluttes
19.00 Middag og underholdning på Haubitz Låve!

8. juni – Sted: Kulturskolen Knuden
09.00 Oppstart
Å lede i helsesektoren ved Kristin Hakli, enhetsleder Presteheia omsorgssenter i Kristiansand kommune
Flere innledere kommer
Panelsamtale - Konkurranse om vår fremtidige arbeidskraft, tillitsvalgte, politiker og leder
12.30 Konferanseslutt

Deltakelse på konferansen og middag er gratis, men Fagforbundet dekker ikke kostnader knyttet til reise, opphold eller tapt arbeidsfortjeneste. Dette må dekkes av arbeidsgiver, deg selv eller ved å søke din lokale fagforening.

Overnatting:

Vi har reservert 70 hotellrom på Radisson Blu Caledonien Hotel fra 7.-8. juni. For å booke rom må du ta direkte kontakt med hotellet på 38 11 21 00 eller på guest.kristiansand@radissonblu.com - oppgi "Fagforbundet" for rabatterte priser.

Frist for å bestille hotellrom som Fagforbundet har holdt av er 8. mai.