Siste frist for påmelding til Fagforbundets lederkonferanse!

Yrkesseksjon kontor og administrasjon og faggruppe for ledere inviterer til konferanse. Vi ønsker å inspirere og bidra til gode refleksjoner rundt din lederhverdag. På programmet står blant annet Geir Aker, best kjent som fenriken i Kompani Lauritzen. Han vil snakke om hvordan trene på å bli en god leder.

04.03.2022
Sist oppdatert: 03.04.2022

Tid&sted:

20. april kl. 11.00 – 17.00 inkludert lunsj
             kl. 17.00 - felles middag og sosialt
21. april kl. 09.00 – 12.30 inkludert lunsj

Fagforbundets hovedkontor, Keysersgate 15, 0165 Oslo

Dag 1 innledes med psykolog og seniorkonsulent Elisabeth Østrem ved AFF som jobber med ledelses- og organisasjonsutvikling. Hun vil engasjere oss med temaene – tillitsbasert ledelse og hvem er jeg som leder?

Deretter vil Geir Aker, godt kjent som fenriken i Kompani Lauritzen, snakke om hvordan trene på å bli en god leder.

Dag 2 vil omhandle leders rolle i organisasjonen. Vi vil blant annet se nærmere på hvordan leder kan påvirke rekruttering ved å være en attraktiv arbeidsgiver og å tiltrekke seg dyktige ansatte. Linda Bore partner i Assessit vil ta for seg dette tema.

Til slutt vil Fagforbundets administrerende leder, Lars Erik Flatø holde et innlegg om kommunikasjon og påvirkning i lederrollen. Lars Erik har lang ledererfaring fra departement og sykehussektoren. Se vedlagt detaljert program.

Påmeldingslenke

Konferansen er gratis for Fagforbundets medlemmer. Andre utgifter som reiseutgifter etc. ved fysisk deltakelse på konferansen dekkes ikke. Eventuelt kan du høre med din fagforening om dekning av utgifter.

Elisabeth Østrem, AFF

imagexxnxk.png