Argumentasjon for egenregi

Yrkesseksjon samferdsel og teknisk har laget en samling av faglig argumentasjon for å drive tjenester med egne ansatte. Materialet inneholder eksempler og erfaringer fra fagområder innenfor seksjonens ansvarsområde, som på forskjellig vis merker press i form av konkurranseutsetting eller oppsplitting av tjenestene.

28.10.2021 av Torgeir Holm
Sist oppdatert: 25.02.2022

Dokumentet er ment som et levende materiale som fortløpende videreutvikles og justeres med utviklingen i tjenestene. Derfor lanserer vi dokumentet som et digitalt argumentasjonshefte på en egen nettside. På nettsiden kommer vi til å legge til rette for at brukerne kan komme med forslag til forbedringer og diskutere. Vi kommer også til å legge ut en serie med korte webinarer.

Tilgang til deg som allerede har en bruker

Dersom du allerede har en bruker kan du gå direkte til nettsiden.

Registrering for nye brukere

Det krever innlogging og medlemskap i Fagforbundet for å få tilgang til nettsiden.

Gå hit for å registrere deg, så mottar du en personlig lenke.

Dersom du er ansatt i Fagforbundet kan du sende e-post til Torgeir.Holm@fagforbundet.no for å få opprettet en bruker.

Målgruppe

Argumentasjonssiden skal kunne brukes av både seksjonstillitsvalgte i Samferdsel og teknisk og tillitsvalgte etter hovedavtalene eller andre som kan ha nytte av faglige argumenter på de enkelte fagområdene.