Bilde er tatt fra Rådhuset

Årsberetning for 2022

Foreløpig Årsberetning for 2022 Det kan komme endringer frem mot torsdag 26. januar.

(Bilde er fra årsmøte i 2020)
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Årsmøte for 2022

Årsmøte Fagforbundet Vågan 26. januar 2023.

Anders M, Tangen innleder om omstilling

Medlemsmøte 26. september

Fagforbundet Vågan - Medlemsmøte 26. september 2022. Vi hadde foredragsholder og komiker Anders Tangen på besøk. Han var invitert av styret til å holde foredraget - født til omstilling. Det var ikke mange medlemmer som benyttet seg av denne gylden muligheten. Men vi som var der fikk en opplevelse som vi kan le av i lang tid Det kunne ikke merkes på Anders at det var lite folk i salen og det er beundringsverdig Han bydde virkelig på seg selv. Lenge siden jeg har ledd og kost meg så mye. Alt ble sagt med stor humor men man merket alvoret og budskapet han ville formidle. Dette er noe jeg kan ta med meg i arbeidssituasjon og som medmenneske Joan Krogstad, Leder i kontor og Adam.

Under Fagforbundets Nordlands representantskapsmøte i Bodø, hold vårt medlem og leder i seksjon helse og sosial i Fagforbundet Vågan Faith M. Westeng et kjempebra innlegg om mangfold og inkludering. Et tema som vi i Fagforbundet jobber med. Godt jobbet!

Mangfold og inkludering

Solveig Aagård-Nilsen

Solveig opptjente ikke et eneste pensjonspoeng på 35 år - men stolt av jobben har hun alltid vært!

Styremøte handlet kun om fare for streik

Protokoll fra styremøte fredag 20. mai

Penger

Lønnsoppgjøret 2022

Da var lønnsoppgjøret for 2022 i havn. Det ser ut som et relativt bra oppgjør. nå får vi se hva Uravstemningen sier.

Svolvær fjell vinter vår 2022

Fase 2 opplæring våren 2022

Vi er 4 stykker fra Fagforbundet Vågan 302 som gjennomgår Fase 2 opplæring på Sortland. Sture Nilsen, Ole Johan Wiik, Truls Bjarttun og undertegnede Joan Krogstad. Totalt er vi 18 stykker fra forskjellige plasser som Flakstad, Vågan, Sortland, Bø, Øksnes og Meløy.

Svolvær musikkforening

Noen bilder fra 1. mai 2022 111

Noen fra styret i Fagforbundet Vågan Fra venstre: Kristin Elvelund, Reidun Elise Berg Hansen, Faith Westeng, Anita Olsen, Audhild Bertinussen, Sture Nilsen, Marita Haugen, Christer Jakobsen, Joan Krogstad og Truls Bjarttun.  Jeg tok bilde. Andreas Årre, Renè Skjønnås og Tove Aga var ikke til stede i møte.

Power point fra 1.mai

Rep fra Vågan ønsket å sitte samlet. Jeg deltok i møte fra et lånt kontor i Bodø Digitale møter er ok, men man får mye mer ut av et fysisk møte.

Digitalt Repskapsmøte 26. april

Fra Vågan deltok Audhild Bertinussen, Faith Westeng som leder i yrkes seksjon helse, nestleder Reidun Elise Hansen og leder Lasse Nordby Felleskonferansen ble åpnet med et flott kulturinnslag av artisten Kim Lie. Meget bra!

Leder og nestledersamling og mellomkonferansen Våren 2022

Noen bilder fra Fagforbundet Nordland sin leder, nestleder og mellom konferanse i Bodø 5 -7 april. Fra Vågan deltok Audhild Bertinussen, Faith Westeng som leder i yrkes seksjon helse, nestleder Reidun Elise Hansen og leder Lasse Nordby Felleskonferansen ble åpnet med et flott kulturinnslag av artisten Kim Lie.😃Meget bra!

Protokoll fra styremøte 26 og 1. mai 2022

Fra åpningen av fellesmøte i mellom konferansen. Et flott kulturinnslag med artisten Kim Lie fra Bodø.

Fra Leder, nestleder og mellomkonferansen til Fagforbundet Nordland fra 5 - 7. april 2022

Fra Fagforbundet Nordland sin Mellom årskonferanse og leder og nestleder møte 5 -7. april 2022.

Protokoll styremøte nr. 2 2022

Protokoll nr. 2 mars 2022

Prøve

Prøve innlegg

Protokoll styremøte nr. 1 2022

Protokoll fra styremøte nr. 1 februar 2022

Årsberetningen for 2021

MELDING OM VALG AV NY HOVEDTILLITSVALGT I 100 % STILLING

Etter 2 år som hovedtillitsvalgt i 50% stilling fikk Truls Bjarttun ny tillit og ble valgt i nye 4 år som HTV i 100 % stilling.

Fra representantskapsmøte i Fagforbundet Nordland 26 og 27. oktober.

Første repskapsmøte i Fagforbundet Nordland etter gjenåpningen av Norge.