Årsmøtet 2023

Årsmøtet 30. januar 2023

Årsmøte i avd. 743 ble avholdt 30. jan. 2023 Det var 20 deltakere til stede på årsmøtet, blant dem tre 25-årsjubilanter.

Sommerfest på Nidelv Brygge

Sommerfesten 2022

Sommerfesten for alle medlemmer ved SSA ble i år lagt til Nidelv Brygge. Veldig populært sted i de vakreste omgivelser. Strålende sol og stinn brakke med over 100 deltakere i 2 dager på rad; 15. og 16. juni. Se flere bilder nedenfor..

1. mai faner

Program 1. mai 2022 i Arendal

Årsmøte i avd. 743 ble avholdt 23. feb. 2022

Det var 22 deltakere til stede på årsmøtet, blant dem to 40-årsjubilanter og to 25-årsjubilanter.

Fagforbundsuka

Det luktet godt av nystekte vafler da Fagforbundet arrangerte stand 1.12. i forbindelse med Fagforbundsuka.

Medlemsmøte 30. nov.

Fagforbundets seksjon for kontor og administrasjon ved Bjørg Mørland, inviterte til medlemsmøte hvor temaet var "Diagnose Flink pike".

Sommerfesten 2021 på Gjestebrygga

Endelig kunne Fagforbundet på SSA samle medlemmene til sommerfest igjen på en nydelig sommerkveld i Arendal.

Fagforbundsuka ble markert med grilling

Mandag 21. juni markerte avdeling 743 Fagforbundsuka med grilling av burgere og pølser for alle ansatte ved den midlertidige ansattinngangen ved kapellet.

Karen Margrethe vant vervepremie

Karen Margrethe Damsgård ble overrasket med vervepremie fra Fagforbundet. Premien bestod av en flunkende ny iPad. Vi gratulerer og ønsker lykke til med fortsatt aktivt vervearbeid. Sammen er vi sterke!

Årsmøtet i avd. 743 ble avholdt 22. januar

Les mer og se bilder..

Gratulerer, seieren er vår!

Det ble pensjon fra første krone. Takk til alle som var med og bidro under streiken i sommer.

Sommerfesten 2019 på Nidelv Brygge i bilder

12. og 13.6. var medlemmene invitert til sommerfest på Nidelv brygge. Fullt hus, herlig grillmat og god stemning. Se bildene..

Streik ved SSA: Pensjon fra første krone

Fra 11.6. ble 33 medlemmer tatt ut fra avd 743. Se bilder fra streikemarkeringen ved hovedinngangen 12.6. med faner og apeller.

Lunsjmøte i yrkesseksjon for kontor/adm.

25. februar ble medlemmer i yrkesseksjon kontor og administrasjon invitert til lunsjmøte i kantina.

Årsmøtet i avd. 743 ble avholdt 23. januar

Leder Torill Skaiaa Førsund ønsket alle hjertelig velkommen..

KLP pensjonsseminar 19. januar

Fagforbundet arrangerte seminar om den offentlige tjenestepensjonsordningen i KLP

Pensjonsseminar med KLP 19. januar

Hilde Pedersen fra KLP orienterte om den offentlige pensjonen og hvordan den vil slå ut.