Ruller ut kampanje for lønnsoppgjøret

Et ekstra løft: I årets tariffkampanje vises flere yrkesgrupper som trenger et ekstra løft. Flotte medlemmer forteller hva hele laget ønsker seg og trenger: Mer lønn! (Foto: Fagforbundet)

Fagforbundet står nok en gang klar med en kampanje for årets hovedoppgjør.

06.03.2024 av Ingvild Hunsrød
Sist oppdatert: 03.04.2024

Målet vårt er klart. Vi vil vise fram våre flotte medlemmer og våre saker under lønnsoppgjøret med slagordet: Hele laget skal ha økt lønn! De med minst må få mest.

Representerer hele laget

Flere yrkesgrupper i Fagforbundet fortjener å bli løftet ekstra fram. Vi har valgt å representere hele laget gjennom fire medlemmer - en konsulent, en ambulansefagarbeider, en helsefagarbeider og en barne- og ungdomsarbeider. Det er et utvalg yrker som står i frontlinjen og som representerer mangfoldet av yrkesgrupper i forbundet vårt.

Reklame i ulike kanaler

Vi bruker våre egne kommunikasjonskanaler som Fagbladet, e-post og nettsider for å nå medlemmer og tillitsvalgte. I tillegg kommer vi til å kjøre annonser på nettaviser, sosiale medier, kino, digital-tv og i søkemotorer.
Vårens lønnsoppgjør står på trappene, og Fagforbundet er klar – også med film og bilder!