Fagkonferanse for dyrepleiere og klinikkassistenter 15.-16. april 2024

dyrepleier   dyreklinikk   klinikkassistenter  Kan brukes i alle Fagforbundet-sammenhenger fram til 2026. Er du i tvil eller gjelder det valgkamp  ta kontakt med infoavdelingen i K15.

dyrepleier dyreklinikk klinikkassistenter Kan brukes i alle Fagforbundet-sammenhenger fram til 2026. Er du i tvil eller gjelder det valgkamp ta kontakt med infoavdelingen i K15. (Foto: High and Low)

Fagforbundet har gleden av å invitere våre medlemmer til todagers gratis fagkonferanse for dyrepleiere og klinikkassistenter.

19.01.2024 av Sissel-Anne Clausen
Sist oppdatert: 19.01.2024

Tema for konferansen vil være blant annet overenskomsten og det kommende tariffoppgjøret, sedasjon for kort smertefri prosedyre, regulering av medisinsk bruk av stråling, håndfri røntgen og stressmestring.

Målgruppe:

• Dyrepleiestudenter
  • Yrkesaktive dyrepleiere og klinikkassistenter

Tid og sted:

• 15.-16. april

Kostnad:

• Fagforbundet dekker alle kostnader knyttet til deltakelse, reise og opphold med alle måltid.
  • Yrkesaktive medlemmer oppfordres om å søke arbeidsgiver om permisjon uten trekk i lønn. Innvilger ikke arbeidsgiver slik søknad dekker Fagforbundet tapt arbeidsfortjeneste etter dokumentasjon fra arbeidsgiver.

Mer informasjon og påmelding:

Hilsen Yrkesseksjon samferdsel og teknisk.