Medlem nummer 35.000 har kommet, og vinner en gavesjekk av verdi 5.000,-

Fra v. front: Line Haug, medlem 35.000, Bente Enger, plasstillitsvalt ved Reinsvoll Barnehage, og bak: Morten Pettersbakken, fagforeningsleder i Fagforbundet Vestre Toten (Foto: Annette Rud Jensen)

Fagforbundet Innlandet har den sisten tiden sakte, men sikkert – nærmet seg 35:000 medlemmer i Innlandet, og den 3. oktober fikk vi medlem nummer 35.000.

21.10.2023 av Annette Rud Jensen
Sist oppdatert: 21.10.2023

Vi har daglig den siste tiden fulgt spesielt med på alle nye medlemmer som er innmeldt, for å eksakt vite hvem som ble medlem nummer 35.000. Fylkesstyret har tidligere vedtatt at medlem nummer 35.000 vinner en gavesjekk av verdi 5.000 kroner, - i tillegg til at fagforeningen vedkommende er tilsluttet blir påspandert lunsj til foreningsstyret.

Den 3. oktober 2023 kom medlemmet 35.000, og den heldige personen er Line Haug, 21 år gammel barne- og ungdomsarbeider ved Reinsvoll Barnehage som er en privat barnehage på Reinsvoll.

Line Haug, medlem 35.000
Line Haug, medlem 35.000 (Foto: Annette Rud Jensen)

Det var i samtale med sin mor, Åse Rødningsby – som gjorde at hun valgte å organisere seg, da hun selv er medlem og kjenner godt til Fagforbundet, og som kunne fortelle at i Fagforbundet har vi mange gode tillitsvalgte, samt mange gode medlemsfordeler som ville gagne hennes datter, og derfor anbefalte hun Line at hun organiserte seg.

Line ble ferdig utdannet for ca. 1 år siden, og er nå i 100% vikariat på andre året til juli neste år. Da Line skulle velge studieretning, var barne- og ungdomsarbeider hennes første valg. Line har stor arbeidsglede, og trives veldig godt i arbeidet som barne- og ungdomsarbeider ved Reinsvoll barnehage.

Hun er en stolt fagarbeider som bærer sin utdannelse med stolthet. Hun gleder seg hver dag til å komme på arbeid, å se de store smilene, og være der for barna som gir så mye i hennes hverdag. Hun er godt ivaretatt i et godt arbeidsmiljø, ønsker seg fast ansettelse,

Mandag 18. oktober dro yrkesseksjonsleder Else Karin Jakobsen og Marianne Bratsveen, og fagforeningsleder i Fagforbundet Vestre Toten Morten Pettersbakken til Reinsvoll for å møte Line, - og overrekke henne gaven hun skulle tildeles.

Fra v. foran: Line Haug, medlem 35.000, Bente Enger, plasstillitsvalgt. V. bak: Marianne Bratsveen, yrkesseksjonsleder kirke, kultur og oppvekst Fagforbundet Innlandet, Morten Pettersbakken, fagforeningsleder Fagforbundet Vestre Toten (Foto: Annette Rud Jensen)

Som en 21 år gammel ung jente som spinker og sparer til å oppnå sin største drøm om å eie egen bolig, ble en gavesjekk på 5.000 kroner overveldende for en ung voksen dame. Dette er et godt bidrag til BSU-kontoen, og et steg nærmere sin boligdrøm. Hun oppleves som en veldig fin ung dame, som ble svært overveldet og veldig glad da vi kom, for dette hadde hun ikke forventet seg.

Vi gratulerer Line som medlem nummer 35.000, og med ett trygt og anstendig arbeidsliv, og med mange gode medlemsfordeler via sitt medlemskap i Fagforbundet - er også drømmen om egen bolig ett trygt steg nærmere. For deg under 30 år - sammen står vi sterkere enn hver for oss

Ønsker du også å bli en del av felleskapet, og bli medlem? Les mer her.