Nytt om navn

20.09.2023
Sist oppdatert: 02.10.2023

Janne Kamilla Høvik er HTV i Årdal. Hun er utdannet barne- og ungdomsarbeider og tiltrådte vervet i midten av mai. Hun kommer fra jobb som personlig assistent i kommunen.

Jan Erik Aukan, hovedtillitsvalgt og klubbleder Tide-klubben BSF, bussjåfør og livsnyter.

Mari Synnøve Knutsen, ny leder i Fagforbundet Midtre Gauldal i år. Er plasstillitsvalgt for hjemmesykepleien, og jobber som nattevakt på Støren Bo og behandlingssenter.

Aron Hagos, ny prosjektleder i studentprosjektet. Han er akkurat ferdig med en master i offentlig administrasjon og styring, og har vært studentkontakt ved OsloMet.

Fereshta Akbari, studentkontakt for Fagforbundet Nordland. Hun er leder for LO-studentene på universitetet, ungdomstillitsvalgt for Fagforbundet Bodø, vara i bystyret i Bodø og sitter i menighetsrådet ved Hunstad Kirke.

Erik Michelsen, ny leder for Trondheim Brannkorps Forening. Jobber som underbrannmester i Trøndelag brann- og redningstjeneste og har lang erfaring som tillitsvalgt og kasserer.

Per Morten Holtet, leder for yrkesseksjon samferdsel og teknisk i Fagforbundet Kongsvinger. Han har fagbrev som tømrer og byggdrifter. Ansvarsområdene er drift og forvaltning av kommunens bygningsmasse.

Veronika Larsen Rød er ungdomstillitsvalgt i Fagforbundet Molde. Hun jobber i barnehage som pedagogisk leder på småbarn, samtidig som hun tar barnehagelærerutdanning.

Marita Nesset Aafløy, leder for yrkesseksjon kirke- kultur og oppvekst i Fagforbundet Molde. Er utdannet som barne - og ungdomsarbeider og jobber i Eresfjord barnehage.