Siden sist

24.01.2023
Sist oppdatert: 24.01.2023

• Tillitsvalgtuka er uke 44: datoene er 30. oktober til 5. november. Tillitsvalgte er viktig for å øke forbundets tariffmakt og tillitsvalgte er Fagforbundets viktigste medlemsfordel. Vi skal ha tillitsvalgte på alle arbeidsplasser. Forbundsstyret vedtok i sak 152/22 i møte 29. november 2022 at Fagforbundet arrangerer tillitsvalgtsuka i hele landsmøteperioden (2023-2025) i uke 44. Se rundskriv 01/23.
  • Fagforbundsukene er uke 25: datoene 19. - 25. juni og uke 48: datoene 27. noivember - 3. desember. Fagforbundet skal være synlig, nær og stolt på arbeidsplasser og blant potensielle nye medlemmer disse ukene. Viktig å kartlegge vervepotensialet og planlegge for aktiviteter allerede nå. Se rundskriv 02/23.
  • Hovedlinjer for yrkesseksjonene er nå mulig å se og bestille via brosjyredatabasen på fagforbundet.no. Søk på brosjyrer eller gå direkte til siden https://www.fagforbundet.no/brosjyrer-og-materiell/
  • LOfavør innboforsikring har fått nye vilkår og justerte utbetalinger. Brosjyren kan lastes ned fra brosjyredatabasen, se informasjon i kulepunkt over.