Bli med på fotballkamp og familiedag!

Plakat med program

Plakat med program (Foto: Mats)

Kjære medlemmer! Vi har gleden av å invitere dere på en familiedag og fotballkamp på Lerkendal 12. juni.

18.05.2022
Sist oppdatert: 11.06.2022

Program:

Kl.11.00 – Medlemsfordeler og personlig økonomi (Scandic Lerkendal)
LO Favør og Sparebank 1 kommer for å gi et innblikk i dine medlemsfordeler og hvordan du kan styrke din personlige økonomi. Her blir det også rom for å snakke direkte med Sparebank 1. Påmelding her: https://forms.office.com/r/3LXSACcKCA

Kl.14.00 – Familievorspiel
På Scandic Lerkendal - Møterom San Siro med konkurranser, hoppeslott, lykkehjul, utdeling av merch. Det blir også servert kaffe og noe å bite i

Bjørnis kommer også på besøk!
(Kl.15.30 går vi vi samlet til bort til Lerkendal stadion)

Kl.16.00 – Kampstart

Velkommen!
Vi starter dagen Kl.11.00 med LO Favør og Sparebank 1, hvor tema er Medlemsfordeler og personlig økonomi.

Vi fortsetter Kl.14:00 med familiedag på den "lille" Salmar-banen ved Lerkendal, med aktiviteter, konkurranser, utdeling av merch og vafler. Det vil også være hoppeslott og Bjørnis kommer på besøk på Lerkendal!

Kl 15:30 går vi samlet til Lerkendal stadion og gjør oss klar til storoppgjøret Rosenborg - Brann og kampstart kl 16.

Fagforbundets medlemmer får sterkt rabatterte billetter til fotballkampen for 50,- pr stk (dere kan bestille flere billetter). Vi skal fylle hele QA-feltet på Lerkendal stadion som er låst for oss i Fagforbundet. Lenke til kampen i billettsystemet: https://rbk-kvinner.ticketco.events/no/nb/e/rosenborg_bk_kvinner__sk_brann_kvinner_120622

I feltet for "promokode" legger dere inn promokoden som er sendt til dere på mail eller SMS

Dersom dere lurer på noe kan leder Mats Monsen kontaktes på mail: leder@fagforbundettrondheim.no

Vi gleder oss til kamp!

Fagforbundet Trondheim

Fagforbundet tar likestillingskampen både i arbeidslivet og på fotballbanen!

Fagforbundet Trondheim lover 1000 medlemmer og tillitsvalgte på tribunene når Rosenborg Kvinner skal slå både publikumsrekord og serieleder Brann på Lerkendal Stadion 12. juni. Vi samles til familievorspiel på Salmarbanen før vi går i samla flokk til kamp!

– Et hårete mål, men jeg har stor tro på at vi får det til og at Fagforbundet er med på å sette publikumsrekord og heier Rosenborg fram til seier, sier Monsen. Fagforbundet Trondheim har rundt 10 000 medlemmer som de nå skal mobilisere til å gå på fotballkamp.

Fagforeningslederen forklarer samarbeidet med Rosenborg Kvinner med at likestillingsutfordringene i arbeidslivet er et speilbilde av utfordringene i fotballen.

–  Vi har et arbeidsliv hvor ansatte verken får hele faste stillinger eller lik lønn for likt arbeid. Kompetanseheving til ansatte blir nedprioritert og mange sliter med å få endene til å møtes. De utfordringene vi ser ute på arbeidsplassen er de samme som jentene i breddeidretten og kvinner i Toppserien møter, sier Hege Rovik, Nestleder i Fagforbundet Trondheim.

– En fullsatt Lerkendal Stadion vil gjøre drømmer til virkelighet ikke bare for spillerne ute på banen, men for jenter i hele byen og fylket vårt, sier Monsen.

Hege og Mats
Hege og Mats (Foto: Sara Shafighi)