Få gratis plussabonnement på Ambulanseforum

Ambulanseforum har blitt heldigital. Fagforbundet tilbyr våre prehospitale medlemmer gratis plussabonnement som en eksklusiv medlemsfordel.

27.08.2021 av Informasjonsavdelingen
Sist oppdatert: 02.03.2022

Følg lenken her for å få tilgang til Ambulanseforums plussider

NB!: Skriv både navnet og medlemsnummeret ditt i feltet NAVN. Bruk et passord på minst åtte tegn med blanding av bokstaver og tall.

Abonnementet er personlig og løper så lenge du er medlem av Fagforbundet og Fagforbundet har en avtale med Ambulanseforum. Medlemslisten vil bli gjennomgått og oppdatert jevnlig.

Opplever du noen problemer med innmeldingen?
Ta kontakt med Bjørg Bellika i Ambulanseforum enten på mail bjorg@ambulanseforum.no eller ring henne på 91 88 50 30.

Gratis nyhetsbrev: Vi anbefaler Ambulanseforums nyhetsbrev for deg som ønsker å få alle sakene rett i mailboksen en gang i uka eller annenhver uke.

Det siste halvåret har Ambulanseforum satset på webinar og foredrag kombinert med artikler. Som plussabonnent vil du få tilgang til webinarene, foredragene og artiklene gratis rett etter at webinaret er arrangert. Alle tidsskriftssaker helt tilbake til 2013 ligger også ute på ambulanseforum.no sine plussider.

Les mer om overgangen til et heldigitalt Ambulanseforum

Vi håper at våre prehospitale medlemmer benytter seg av dette flotte medlemstilbudet.