Årsmøte 2021

Ny info: Her er lenkje til påmelding på Teams: Med pandemi og strenge smittetiltak må vi i år som kjent gjennomføre årsmøtet i Fagforbundet Helse Førde digitalt. Møtet vert 28. januar kl 18:00 kl. 19:30 på Teams og det er vanlege årsmøtesaker som skal behandlast. Årsmøtepapira vil verte lagt ut her på sida etterkvart som dei er klare. Lenke til møtet vil bli lagt ut her på heimesida, slik at du som medlem kan trykke på lenka og komme rett inn i møtet. Det vil bli gjennomført eit prøvemøte mandag 25. januar kl 20:00 - 21:00 der dei som vil kan teste om deira PC/nettbrett fungerer slik det skal på Teams. Sjølv om det er digitalt møte ynskjer vi at dei som har tenkt å møte melder seg på til leiar, Mariann Hundsnes på førehand. Slik veit vi at alle som vil vere med har klart å kopla seg på. Påmelding og eventuelle spørsmål kan sendast til til Mariann på SMS: 975 99 201 eller på e-post: fagforbundet.avd747@gmail.com

18.01.2021
Sist oppdatert: 28.01.2021

fagforbundet.avd747@gmail.com

Trykk på denne lenka for å komme til årsmøte på teams.

Her er linken til årsmøte den 28 Januar kl 18:00.