Hei alle sammen!

Vi tenker på dere alle, og takker for at dere står på i en annerledes hverdag :-) Har dere spørsmål om arbeidssituasjonen, permiteringer e.l så ikke nøl med å ta kontakt med deres tillitsvalgt eller hovedtillitsvalgt, aller helst på mail til fagforbundet@eidskog.kommune.no eller fagforbundet.eidskog@gmail.com. Vi har ikke stengt, men har hjemmekontor med noen færre muligheter enn ellers. Dere vil alle bli besvart om enn ikke med en gang. Ber om tålmodighet for dette. Dere kan også ringe: Leder Geir Melby tlf 481 73 876 HTV Anita C. Hennøen tlf 412 39204/ Lena Bodding tlf 412 44 101 Følg med på Fagforbundets sider og Facebook, der kommer det informasjon om ulike tiltak og svar på enkelte spørsmål dere måtte ha. Ber til slutt om at alle respekterer de tiltak og vedtak som kommer fra helsedirektoratet, stortinget og sykehusene, Sammen kommer vi oss igjennom dette! En kjempestor takk til alle dere som står på for oss andre, vi setter umåtelig stor pris på alle og enhver :-)

18.03.2020
Sist oppdatert: 18.03.2020