Hei alle sammen!

Vi tenker på dere alle, og takker for at dere står på i en annerledes hverdag :-) Har dere spørsmål om arbeidssituasjonen, permiteringer e.l så ikke nøl med å ta kontakt med deres tillitsvalgt eller hovedtillitsvalgt, aller helst på mail til fagforbundet@eidskog.kommune.no eller fagforbundet.eidskog@gmail.com. Vi har ikke stengt, men har hjemmekontor med noen færre muligheter enn ellers. Dere vil alle bli besvart om enn ikke med en gang. Ber om tålmodighet for dette. Dere kan også ringe: Leder Geir Melby tlf 481 73 876 HTV Anita C. Hennøen tlf 412 39204/ Lena Bodding tlf 412 44 101 Følg med på Fagforbundets sider og Facebook, der kommer det informasjon om ulike tiltak og svar på enkelte spørsmål dere måtte ha. Ber til slutt om at alle respekterer de tiltak og vedtak som kommer fra helsedirektoratet, stortinget og sykehusene, Sammen kommer vi oss igjennom dette! En kjempestor takk til alle dere som står på for oss andre, vi setter umåtelig stor pris på alle og enhver :-)

27.06.19 Speakers Corner

Et vellykket arrangement avviklet på Eidskog Helsetun. Flere interesserte møtte opp for påfyll av så vel mat som politikk. Fagforbundet avd. 193 Eidskog er klar i sin tale; Det er viktig at våre innbyggere benytter stemmeretten. Klar tale fikk kom også fra medlem Line Frodahl Slartmann, som fortalte om sine utfordringer som deltidsansatt og alene mor.

Speakers Corner

I lys av årets kommunevalg har Fagforbundet invitert våre lokale politikere til å si hva de står for i forhold til noen kjernespørsmål. Møt opp og hør hva våre fremtidige arbeidsgivere mener.

Pensjonist i Fagforbundet

I disse dager kommer kontigentregningen i postkassen til våre pensjonister. For 2020 er kontigent for pensjonistene kr 910 fordelt på to regninger a kr 455.

Tillitsvalgtes år - hverdagsheltene vi ikke må glemme

Vi har mange plasstillitsvalgt som hver dag er ute i avdelinger og hjelper våre medlemmer. 2019 er deres år. Takk for deres innsats. Sammen er vi sterke.

MELLOMOPPGJØR 2019

Synes du det er mange forvirrende begreper i forbindelse med tariffoppgjør?

Velkommen til familieleir - et godt sted for alle!

Fagforbundet tilbyr i samarbeid med Framflykningen en leir for barnefamilier. Er du organisert i Fagforbundet ta med deg familien din på ferie tur i sommer. Fagforbundet dekker rimligste transport til leieren, kost/losji og aktiviteter for deltagerne. Et sted der hele familien kan slappe av og bli kjent med andre! En lærerik, morsom om minneverdig ferie! En inkluderende leir som gir muligheter for nye bekjentskaper!

Gratulerer med dagen alle kvinner - sammen skaper vi et likestilt samfunn!

Fagforbundet hever stemmen for retten til hele, faste stillinger, til lik lønn for arbeid av lik verdi og i solidaritet med våre søstres kamp over hele verden. Vi oppfordrer våre medlemmer til å gå i tog/ markere dagen for alle kamper som er vunnet og samtidig ruste opp til kamper vi vi må kjempe inn i fremtiden.

NAV i en digital verden 2.-3.april 2019

Fagforbundet inviterer til konferanse for sine medlemmer med fokus på det sosialfaglige arbeidet i NAV og konsekvenser ved vår digitale hverdag.

Medlemsopplysninger

Vi forbereder tariffoppgjøret og i den sammenheng er det viktig at våre opplysninger om deg som medlem stemmer. Har du endra navn, adresse, arbeidssted, telefonnummer eller e-postadresse må vi ha beskjed. Du kan endre selv ved å logge deg inn på din side på fagforbundet.no eller sende oss en e-post på fagforbundet.eidskog@gmail.com

Inspirasjonsforedrag" Tilbake til livet"

Simen Almås forteller sin historie etter både å ha vært i en eksplosjonsulykke som 13-åring og overlevd utøya i 2011.

Innkalling til ekstraordinært årsmøte

Fagforbundet avd. 193 Eidskog innkaller til ekstraordinært årsmøte 13/2-19 kl. 18.30 i kommunestyresalen. Sak: Behandling av valg 2019

Yrkesseksjons- og utvalgskonferanse 9.-10.april 2019 Hedmark og Oppland

Fagforbundet Hedmark og Fagforbundet Oppland avholder sin konferanse for yrkesseksjoner og utvalg den 9. og 10. april 2019 på Scandic Lillehammer Hotel