Lansering: Nettside med kurstilbud i psykisk helse og rus

Fagforbundets faggruppe i psykisk helse og rus (bildet) er stolte av å kunne presentere ny nettside med forslag til kurstilbud. Vi dekker kursutgifter på opp til 10 000 kroner for de tre første foreningene som setter opp kurs.

12.12.2012 av Seksjon helse og sosial
Sist oppdatert: 22.04.2013

Vi håper dette kan være en nyttig ressurs for dere som ønsker å arrangere kurs innen psykisk helse og rusproblematikk!

Nettsiden for kurstilbud i psykisk helse og rus

Offisiell lanseringsdato for nettsiden er i dag. De tre første fagforeningene som bruker siden til å arrangere kurs, får dekket utgifter opp til kr 10 000 per kurs. Beløpet refunderes av Seksjon helse og sosial sentralt. Send e-post til kristin.skogli@fagforbundet.no med informasjon om kurset dere har laget, og bli med i denne uoffisielle konkurransen!

Nettsiden er ment som en hjelp til tillitsvalgte som vil tilby kompetanseheving for medlemmer som jobber innen fagområdene psykisk helse og rus. Siden inneholder kontaktinformasjon til diverse kurstilbydere og foredragsholdere. Videre presenteres aktuelt yrkesfaglige materiell, og dere finner også en oversikt over nyttige kompetansemiljø og nettsteder.

NB! Dette er ikke en kurskalender med allerede oppsatte kurs på en fastsatt dato, men en hjelp til dere som ønsker å lage og bestille egne skreddersydde kurs til medlemmene.

Når dere bruker siden for å drive kompetanseheving, eller dere har tips til innhold og forbedringer, send en e-post til kristin.skogli@fagforbundet.no

Vi håper dere bruker nettsiden flittig!