Nasjonal fagkonferanse for helsefagarbeidere, omsorgsarbeidere og hjelpepleiere-5798

Fagakademiet arrangerer i samarbeid med Fagforbundet Seksjon helse og sosial sin andre nasjonale konferanse for helsefagarbeidere, omsorgsarbeidere og hjelpepleiere 29. og 30. mai.

05.03.2013 av Seksjon helse og sosial
Sist oppdatert: 06.03.2013

Konferansen holdes i Oslo, i Fagforbundets lokaler. Intensjonen er at konferansen skal være en arena og et treffsted for faglig utvikling til beste for den enkelte ansatte, arbeidsgivere og ikke minst pasienter og brukere. Årets konferanse belyser sentrale og tidsaktuelle temaer, med gode forelesere, som bør være av stor interesse for målgruppen, som er blant de aller største innen helse og omsorg.

Konferansen tar opp følgende sentrale og
tidsaktuelle tema:
•Er det en framtid for helsefagarbeideren, omsorgsarbeideren og hjelpepleieren i framtidas helsevesen?
•Samhandlingsreformen - mulige konsekvenser.
•Behov og muligheter for kompetanseutvikling.
•Smertelindring/omsorg ved livets slutt.
•Nærvær når identitet er truet.
•Folkeskikk og uskikk på jobben.
•Helsefagarbeideres utfordring knyttet til juss, etikk og taushetsplikt.

Påmeldingsfrist: 25. april. Se vedlegget for program og påmelding.

Invitasjon Nasjonal Fagkonferanse Helsefagarbeider2013.pdf