Velkommen til Smak 2014 og NM institusjonskokker-lag

Smak-logo_dato

4. til 7. februar arrangeres Norges største fagmesse for storhusholdninger på Norges Varemesse Lillestrøm.

16.12.2013 av Hermann Albert
Sist oppdatert: 06.01.2014

Fagforbundet vil være til stede på messen med egen stand.  Her vil du møte representanter fra Fagforbundets faggruppe for ernæringsfagarbeidere. I tilknytning til messen så har vi bestilt et større opplag med  invitasjons-/besøkskort.  Disse kan bestilles via hermann.albert@fagforbundet.no .

I tilknytning til messen arrangeres NM for institusjonskokker onsdag 5. februar. Her vil man møte fagkunnskap på et høyt nivå. De fem finalelagene er:

Lars Helleborg og Inger Haugene,Oslo Universitetssykehus, Hovedkjøkken Ullevål

Merethe Haugerud og Karina Myrer Solborg bo- og aktivitetssenter, Ski

Bjørn Sandnesmo og Brita Finseth, Helse Nord-Trøndelag HF, Avd. Namsos sykehus

Ronny Nilsen og Liv Hege Olsen,Hospitalet Betanien, Bergen

Unni Gjerde Grøtta og Anja Fiskerstrand, Helse Møre og Romsdal, Avd. Ålesund sykehus

Det er Kost- og ernæringsforbundet som arrangerer årets NM.

Som sagt velkommen til Lillestrøm og møte mye spennende på matfronten, kollegaer og ikke minst meget dyktige institusjonskokker.