Sykepleiestudent? Se her!

Bli med på vår konferanse for sykepleiestudenter. Det er gratis, både for medlemmer og ikke-medlemmer! (Foto: Martine Grymyr)

Bli med når Fagforbundet inviterer deg som er sykepleiestudent til en dag med faglig påfyll, sterke historier, friske tanker og masse sosial hygge. Vi spanderer!

01.07.2014 av Informasjonsavdelinga
Sist oppdatert: 03.07.2014

Lørdag 25. oktober inviteres alle landets sykepleiestudenter til Fagforbundet gratis konferanse på Hotel 33 i Oslo.

Det spiller ingen rolle om du er medlem hos oss eller ikke.

Vi får besøk av en rekke gjester med sterke og tankevekkende historier. Blant annet kommer hjelpeorganisasjonen Leger uten grenser, Sykehusklovnene og Norsk Folkehjelp.

Tettpakket program

Du får også møte ”Lucky” Linda Persen, som har kjempet seg gjennom personlig konkurs, selvmordsforsøk og innleggelse på akuttpsykiatrisk avdeling. Nå lever hun med brystkreft med spredning til lungene, men det stopper ikke denne nordlendingen i å se lyst på livet.

Se vårt intervju med Lucky Linda.

Fra Akershus universitetssykehus kommer administrerende direktør og lege Øystein Mæland, som vil fortelle deg alt du trenger å vite om det å jobbe på et stort sykehus. Psykiatrisk sykepleier og helsesøster Anne Gerd Samuelsen hjelper deg å bygge sterkere relasjoner med både kolleger, pasienter og pårørende, mens sykepleier og nestleder i Fagforbundet, Sissel Skoghaug, forklarer hva Fagforbundet gjør for deg som er sykepleiestudent og yrkesaktiv sykepleier.

Åpent for alle

Konferansen er åpen for alle sykepleiestudenter, enten du er medlem av Fagforbundet eller ikke. Vi betaler både reise, mat og opphold.

Meld deg på i dag!

Program for konferansen.