Fagforbundets integreringskonferanse 2015

Bursdagskake i Kristiansund

Hva har Shabana Rehman, Guro Ødegård, Mimmi Tamba og Mette Henriksen Aas til felles? Disse og flere andre får du møte på Fagforbundets integreringskonferanse 29. og 30.april.

23.02.2015 av Ellen Ovenstad
Sist oppdatert: 17.03.2015

Konferansen holdes i Fagforbundets lokaler, Keysers gate 15, i Oslo.

Er du asylmottaksarbeider, tolk, tospråklig assistent, flyktningkonsulent, programrådgiver, miljøarbeider - eller jobber du med integrering på andre måter? Fagforbundets integreringskonferanse er et tilbud til deg som jobber med integrering. Her får du faglig påfyll av aktuelle innledere, og du får god anledning til å bli kjent med andre som jobber på feltet.

Noen smakebiter fra programmet

Fellesskap og forskjellighet. Om frivillig deltagelse og integrasjon, (Guro Ødegård)

”Jobbsmakerkurs – et næringsrikt og naturlig inkluderingstiltak for unge i bydel Bjerke” (Grethe Tangen)

Biblioteket som flerkulturell møteplass (Shelli Lake)

Ideologi og styringsutfordringer i integreringssektoren (Anne Britt Djuve)

Forsvarlige rammer rundt tolking (Jessica Hansen og Karin Andersgaard, Tolkesentralen)

Norsk Folkehjelp

Erfaringsutveksling

Praktisk informasjon om konferansen

Konferanse og overnatting er gratis for Fagforbundets medlemmer,

Andre interesserte må betale kr. 1200 for konferansen, og selv ordne overnatting.

Reiseutgifter kan du søke egen fagforening om å dekke.

Får du ikke permisjon med lønn, søk fagforeninga om å dekke tapt arbeidsfortjeneste

Påmelding:  https://kurs.fagforbundet.no/?5128