Velkommen til et matnyttig seminar hos Fagforbundet!

Vi inviterer til fagseminaret "Helse og politikk - livsstilsintervensjoner med et statlig initiativ" 28. april, 2016.

04.04.2016 av Seksjon helse og sosial
Sist oppdatert: 06.04.2016

Arbeider du med kost og ernæring? Er du med og produserer eller tilrettelegger god ernæring til sårbare grupper, for eksempel på sykehjem eller i sykehus? Arbeider du i avlastningshjem, rehabiliteringssenter, asylmottak e.l. og er opptatt av matens betydning for den enkelte bruker?

Da tror vi du kan ha glede av å delta på dette faglige seminaret!

Når: Torsdag 28. april kl. 08:00 – 17:00
Hvor: Fagforbundets lokaler i Oslo; Keysersgate 15.
Pris: Seminaret er gratis for medlemmer i Fagforbundet, og koster 500 kr for andre som ønsker å delta.

Seminaret er arrangert av Norsk Ernæringsfaglig Forening NEFF, som er tilknyttet Seksjon helse og sosial (SHS) sentralt. Medlemmene i NEFF er i hovedsak kandidater med bachelor- og/eller mastergrad m.m.i ernæring.

Vi ser viktigheten av ernæring, og setter teamarbeid og tverrfaglighet høyt! Det håper vi at dere gjør også. Vi ser frem til å møte alle interesserte kolleger på seminaret, uavhengig av profesjon!

Utover det faglige programmet, vil vi satse på nettverksbygging og stands med aktuelle og interessante utstillere.

Se programmet.

Meld deg på fagseminaret

Kursbevis: Deltakelse inngår i kompetansehevingsprogram. Emblem utdeles ved dagens ende for de oppmøtte medlemmer som gjennomfører programmet i sin helhet.

Matvareintoleranse eller allergier: Vennligst gi beskjed ved påmelding (i skjema), slik at vi kan tilpasse ditt måltid.

Kontaktperson: Michaela Getz, tlf. 41426617