Vil verve flere sykepleiere

Øverst fra venstre: Hanne Pedersen (Vestfold), Astrid Johannessen (Rogaland) Tetyana Yanchuk (Vest ? Agder) Iren Luther nestleder i seksjon helse og sosial, Anne Mabel Nybakk (Sogn og Fjordane),             Solveig Håbetås (Aust ? Agder) Ann-Kristin Halvorsen (Hedmark) Elin Drifthout (Buskerud) Bente Mostue (Hedmark) Elin Husøy (Østfold) Unn Hansen (Finnmark) Kristina Madsen (Aust Agder)Nederst fra venstre: Ingvar Skjerve (Oslo), Asbjørg Verpelstad (Hordaland), Bjørn Roger Steen (Nordland), Jea

Øverst fra venstre: Hanne Pedersen (Vestfold), Astrid Johannessen (Rogaland) Tetyana Yanchuk (Vest ? Agder) Iren Luther nestleder i seksjon helse og sosial, Anne Mabel Nybakk (Sogn og Fjordane), Solveig Håbetås (Aust ? Agder) Ann-Kristin Halvorsen (Hedmark) Elin Drifthout (Buskerud) Bente Mostue (Hedmark) Elin Husøy (Østfold) Unn Hansen (Finnmark) Kristina Madsen (Aust Agder)Nederst fra venstre: Ingvar Skjerve (Oslo), Asbjørg Verpelstad (Hordaland), Bjørn Roger Steen (Nordland), Jea (Foto: Kari-Sofie Jenssen)

Sykepleiernettverket i Fagforbundet hadde et todagersmøte 24. og 25. oktober. Verving av flere sykepleiere til Fagforbundet var et viktig tema som engasjerte.

26.10.2016 av Informasjonsavdelinga
Sist oppdatert: 27.10.2016

Det var to aktive dager med diskusjoner, og planlegging av arbeidet med å verve flere sykepleiere til Fagforbundet. Det var engasjerte deltakere med mange meninger og planer. Her ble det diskutert verving både på skoler og på arbeidsplasser.

Det var 13 fylker som møtte på denne samlingen. Akershus, Oppland, Sør Trøndelag og Nord Trøndelag har nettverkskontakt med var forhindret fra å møte denne gangen. 17 av Fagforbundets 19 fylker har fått på plass nettverkskontakt. To mangler, men det er håp om at de to siste kommer etter snart.