Filmvisning av Making Sense Together

Filmen, som undersøker forholdet mellom makt og avmakt, vises under filmfestivalen Oslo Pix 6. og 7. juni, og Fagforbundets medlemmer får rabatterte priser!

05.06.2018 av Yrkesseksjon helse og sosial
Sist oppdatert: 05.06.2018

Oslo Pix er hovedstadens nye internasjonale filmfestival, som arrangeres for andre gang 4.-10. juni.

En av de filmene som vises er dokumentaren MAKING SENSE TOGETHER av regissør Ellen Ugelstad som får verdenspremiere under festivalen

Filmen undersøker forholdet mellom makt og avmakt i psykiatrien og er støttet av Extrastiftelsen gjennom Rådet for Psykisk Helse.

Making Sense Together er en viktig og sterk dokumentar som vi håper mange benytter sjansen til å se.

Filmen vises 2 ganger:

• Onsdag 6. juni kl. 18:00 på Saga med mottakelse og mini-konsert med Bipolar Superstar i festivalgata utenfor fra kl.17:00
  • Torsdag 7. juni kl. 18:00 på Saga som en del av seksjonen Pix Politikk med film + debatt.

Omtale av filmen

Facebook-event for seksjonen Pix Politikk hvor Making Sense Together er én av fire filmer

Vi har også mulighet til å tilby rabatterte billetter til medlemmer av Fagforbundet.
Bestill billetter til 90 kr (ord.pris 120kr)