Godt vervearbeid i Sauda

Vervet 6 personer ved ambulanselinjen på Sauda Videregående skole.

Vervet 6 personer ved ambulanselinjen på Sauda Videregående skole. (Foto: Fagforbundet Rogaland)

Torill Herigstad og Jeanette Romslo fra Fagforbundet Rogaland fant 6 nye medlemmer ved ambulanselinjen på Sauda Videregående skole.

11.06.2018 av Fagforbundet Rogaland
Sist oppdatert: 11.06.2018

Sammen med dem var Siv fra Fagforbundet Sauda og to flotte ambulansearbeidere, Maiken og Stig fra Helse Fonna.

Klassen tok dem godt imot og det ble holdt en presentasjon om forbundet, historie, rettigheter, plikter og ungdommene lyttet engasjert. Etterpå fikk elevene spurt ambulansearbeiderne om hvorfor de hadde valgt Fagforbundet og hvordan de har det på jobb.

4 av elevene var allerede medlem og 6 meldte seg inn på dagen etter presentasjon og spørsmål. Etter sommeren skal de ut i en spennende læretid og vi gleder oss med dem!