1.Mai i lørenskog

folkesamling 1mai

folkesamling 1mai (Foto: ukjent)

1.mai er arbeidernes frihetsdag, og vi håper alle medlemmer av Fagforbundet Lørenskog benytter denne dagen til å markere samhold og solidaritet.

13.04.2023 av Terje Berg Leder Fagforbundet Lørenskog
Sist oppdatert: 13.04.2023

Vi lever i dag i en verden som er preget av mye uro og konflikter. Dette påvirker oss på mange fronter.

Det gjør at mange mennesker har behov for beskyttelse og støtte fra krig og urett, og det påvirker vårt levesett med økte utgifter til mat, strøm, lån og andre vanlige utgifter.

Det er derfor viktig å benytte denne dagen til å vise at vi står sammen i disse vanskelige tider, og at vi er solidariske med mennesker som har det enda vanskeligere en det vi har det.

Alle medlemmer i Fagforbundet er derfor invitert til en frokost på Buen resturang i regi av Arbeiderpartiet Lørenskog.

Etter frokost vil det som vanlig arrangeres 1.mai tog fra parkeringen på Metro, og vi går da samlet opp til Skårer Gård hvor det vil bli appeller og andre aktiviteter.

Nærmere informasjon om når frokosten starter og når toget skal gå vil komme i et senere innlegg.

Jeg håper og ønsker at mange av Fagforbundets medlemmer benytter muligheten til å delta på den viktigste dagen for arbeidere i løpet av året.