Årsmøte 25. Januar 2023

Også i år fikk vi nydelig kake til årsmøtet. I år ble den bakt av Monica Samuelsen som vi er så heldig å ha i vårt styre.

Årsmøtekaka (Foto: Liv Karin Jensen)

Fagforbundet Øksnes hadde årsmøte 25. Januar i kommunestyresalen. I år kjørte vi for første gang møtet uten å skrive ut alle årsmøtepapirene, de ble sendt ut i forkant av møtet og på møtet hadde vi dem oppe på skjerm. Vi lærte at det går helt fint men at vi neste gang skal bruke powerpoint for å få større skrift og en bedre opplevelse for møtedeltagerne. Vi behandlet alle årsmøtesakene, vi fikk ei kjempefin innledning av Sissel-Anne Clausen og vi ga oppmerksomhet til våre 25 og 40 årsjubilanter. Vi ønsker også å takke kjøkkenet på Myreheimen for nydelig gryterett samt Monica for ei nydelig kake. Styret takker våre medlemmer for tilliten, tusen takk for at vi får muligheten til å gjøre en jobb for dere.

16.01.2023 av Liv Karin Jensen
Sist oppdatert: 30.01.2023

Åpning og konstituering med Leder, Liv Karin Jensen
Åpning og konstituering med Leder, Liv Karin Jensen (Foto: Thomas Nilsen)
Sissel-Anne Clausen Nestleder i Fagforbundet Nordland, holdt innledning for årsmøtet. (Foto: Thomas Nilsen)

Det var godt oppmøte, noe vi i styret setter utrolig stor pris på.
Det var godt oppmøte, noe vi i styret setter utrolig stor pris på. (Foto: Thomas Nilsen)