Fagforbundets SOS-barneby

Ruth Thomsen og Astrid Isene Barnebykontakter i Fagforbundet Viken

Ruth Thomsen og Astrid Isene Barnebykontakter i Fagforbundet Viken (Foto: Ruth Thomsen)

Fagforbundet Viken gjennomførte sitt representantskap 29.-30. mars på Thon Hotel Arena, Lillestrøm. Her hadde vi loddsalg til inntekt for vår flotte barneby i Huambo, Angola og fikk inn hele kr 24 540,- på dette.

31.03.2022 av Astrid Isene
Sist oppdatert: 31.03.2022

Fagforeningene stilte med flotte premier, så tusen takk for. Det var blant annet gavekort på kr. 500,- påskekurv med masse godt i, weekend på en fagforenings hytte med masse, masse mer.

I tillegg bevilget rep.skapet 50 000 til barnebyen vår i Angola.

Velkomstgave til delegatene var et solidaritets bevis på kr 100,- og vi er nær 300 delegater i Fagforbundet Viken.

Vi viste film fra barnebyen og det ble vist bilder fra "våre" hus og barnehagen i pausene. Vi gode tilbakemeldinger på bildene.