Årsmøte i Fagforbundet Sykehuset Namsos 2022

Årsmøtet ble gjennomført 28. februar på Ullvaren kafé.

04.03.2022
Sist oppdatert: 04.03.2022

Vår dyktige og elskverdige leder Janne Jacobsen ønsker å gi stafettpinnen videre. Knut Erik Leithe ble derfor foreslått som ny leder, og dette ble vedtatt av årsmøtet.

Portrettbilde av ny leder av Fagforbundet Sykehuset Namsos, Knut Erik Leithe. Foto.

Janne ble takket av på hederlig vis og tildelt gullmerke av regionsleder Arnt Sigurd Kjøglum, som roste henne for sin innsats og engasjement, og dette ble en rørende opplevelse for avtroppende leder. Selv om Janne ikke lenger er foreningens leder, skal hun fortsatt ha en sentral rolle i fagforeningen. Hun fortsetter som nestleder ut året 2022. Vi vil samtidig gratulere Knut Erik og ønske han lykke til i det nye vervet!

Jacobsen.jpg

Flere saker var oppe til godkjenning i årets årsmøte. Blant annet ble det vedtatt å kjøpe inn en fane til foreningen, som skal brukes i ulike markeringer i årene framover.

Flere nye er også valgt inn som tillitsvalgte, yrkesseksjonsledere og yrkesseksjonsmedlemmer, samt styrerepresentanter. Vi ønsker alle sammen velkommen!