Digitalt årsmøte i Fagforbundet Sykehuset Namsos

Onsdag 28. april gjennomførte Fagforbundet Sykehuset Namsos sitt første elektroniske årsmøte.

02.05.2021 av Anita Flasnes Holthe
Sist oppdatert: 02.05.2021

Av smittevernhensyn ble årets årsmøte i Fagforbundet Sykehuset Namsos gjennomført digitalt via Teams. Det var en nervøs styreleder som skulle lede årsmøtet på nymotens vis, men dette var det da ingenting å grue seg for. Etter å ha testet at alt av PC-er, lyd og pålogginger fungerte, var det endelig klart for å gjennomføre årsmøtet.

I forkant ble møteinnkallingen sendt ut til alle medlemmer på epost, samt lagt ut på foreningens facebookside.

Fagforeningsleder Janne E. Jacobsen ledet som sagt årsmøtet. Hun ønsket alle velkommen, både de som deltok fra hytte, hjem og bil. Deretter ble foreningens økonomi, budsjett og handlingsplan gjennomgått og årets nye styre ble presentert. Foreningen har fortsatt bruk for flere tillitsvalgte ved Sykehuset Namsos, og dette er en av tingene foreningen vil jobbe med videre i 2021.

Skjermdump fra årsmøtet i Teams
Caption