Bli med å løp eller gå for kreftsaken.

Vi i Fagforbundet avd 262 Flora ønsker å bidra til å støtte kreftsaka sammen med Anders Alvaro Nydal sitt prosjekt Brandsøyåsen - 24 timer til inntekt for kreftforeninga!

26.05.2020
Sist oppdatert: 04.06.2020

Fagforbundet sponser 50 kr for kvart av våre medlemmer som går turen. Går eit medlem 2 gonger vert det 100 kr.

Dette er for å støtte ei viktig sak som kreftsaka er og bidra til litt moro og fysisk aktivitet for våre medlemmer.

Kreft er noe som de fleste av oss har hatt nær oss eller kjent på egen kropp.

Dette gjelder innenfor tidsrommet  kl 12.00 – 18.00  13 juni 2020. Fagforbundet vil då være tilstede på toppen av Brandsøyåsen og registrerer våre medlemmer som går turen ein eller fleire ganger.

Det vil og vere mulig å gi eget bidrag til kreftsaken via vipps. Vi vil ha vippsnummeret til Kreftforeningen på standen vår.

Det å støtte kreftsaka er ei viktig sak for oss.

Håper mange kan stille!

Styret i fagforbundet avd 262