Avvikskurs

Seksjon Samferdsel og Teknisk inviterer til Avvikskurs 21.11.23

Debatthefte

Påskekonkurranse 2021

Har du lyst å vinne dette påskeegget? Du har muligheten dersom du svaret på 2 spørsmål.

Fagskuleutdanningar i Vestland til hausten.

Fagforbundet har satt opp mange fagskuleutdanningar i Vestland til høsten. Dette er studiar innan helse/oppvekst og ledelse/økonomi/merkantile fag.

Fagforbundets familieleir sommer 2021

Fagforbundet følger opp tidligere års suksess med to leirer fylt med aktiviteter for barn og voksne. For 2021 er det planlagt at begge leirene er på Haraldvollen leirskole i Målselv kommune i ukene 30 og 31.

How do Public Services survive under occupation? A view from Palestine in the times of Covid-19

MONDAY, 22 March 2021 - 4PM GMT/ 5PM CET/ 6PM Palestine Moderation: Rhona McCord – ETUN Palestine

Kurs

Fagforbundet og Fagakademiet tilbyr no eit webinar for medlemmar. Kurset er aktuelt for deg som jobber i hjemmetjesten, hjemmehjelper, og personlig assistenter. Eller andre det kan være aktuelt for.

Nyheitsbrev Mars2021

Vedlagt ligg nyheitsbrev for våren 2021

Fagforbundets medlemsapp

Fagforbundet har no lansert ein app der all informasjon du treng om ditt medlemskap er samlet. Her finn du mellom anna medlemsnr. ditt, kven som er din tillitsvalde, telefonnr. og e-post til din fagforening. Den største fordelen er at du som medlem har tilgang til medlemskapet ditt og fordelane i lomma, når ein er på farten, og den andre er mykje enklare innlogging med pin-kode, face id, og touch -id. Brukarane får logga inn med fødselsnummer/telefonnummer bare ved første besøk. Pin-kode, Face id, og Touch id gjør at brukaren får enklare og raskare logga seg på.

Årsberetning 2020

Årsmøte i år vert avheldt 28.01.21 på Florø kulturhus, kinosalen. Vedlagt ligg årsberetning 2020, handlingsplan, budsjettforslag, driftregnskap og innkomne saker til årsmøte.

Medlemskap og fordeler.

Som medlem har du gode forsikringer Ved innmelding som yrkesaktiv får du automatisk to forsikringer som en del av kontingenten du betaler. Nå tilbyr vi også reiseforsikring til alle våre medlemmer.

Fagforbundet.no "min side"

Visste du at dersom du logger deg på Fagforbundet.no/medlemsportal kan du på "min side" finne mykje nyttig informasjon?

Nyhetsbrev, Fagforbundsveka 2020 og fotokonkurranse.

Året 2020, så langt.. 2020 har vært eit spesielt og utfordrande år for alle våre medlemmer på ulike måtar. Det er derfor ekstra synd at vi ikkje kan komme på arbeidsplassbesøk i løpet av Fagforbundsveka i år. Det er vel eigentleg NO både de medlemmer og vi som styre verkeleg hadde hatt behov for det. Likevell vil eg forsikre alle om at det er blitt jobba iherdig frå «topp til botn» i Fagforbundet for å sikre rettighetene og arbeidsplasser til våre medlemmer i denne perioden med pandemien.

Vervekampanje hausten 2020

Bli med å verv nye medlemmer. Sammen er vi sterke!

Nasjonal konferanse for ambulansepersonell og AMK

Fagforbundet Yrkesseksjon helse og sosial inviterer også i år til nasjonal fagkonferanse på Storefjell Resort Hotel, Gol, for alle som arbeider innen ambulanse og AMK. Fagakademiet er medarrangør av konferansen. 21 - 23 oktober 2020

Nasjonal konferanse for barsel og barnepleiere og jordmødre.

Fagforbundet Yrkesseksjon helse og sosial inviterer til den årlige nasjonale konferansen for barsel- og barnepleiere og jordmødre på Storefjell Resort Hotel, Gol 26 - 28 oktober 2020.

Fagforbundet Vestland sin vervekonkurranse 2020

Konkurranseperioden i år er 1.juli – 30. november Beste verver i perioden vil få et gavekort på kr.2500,- (Blir det flere på samme antall trekkes det en vinner).

Ferieoversikt, Hovedtillitsvalgte i Fagforbundet Flora

I perioden fram til 17 august vil det på grunn av ferieavvikling være redusert bemanning på vårt kontoret i Florø. Det vil likevel være minst ein hovedtillitsvalgt på jobb i heile sommer.

Bli med å løp eller gå for kreftsaken.

Vi i Fagforbundet avd 262 Flora ønsker å bidra til å støtte kreftsaka sammen med Anders Alvaro Nydal sitt prosjekt Brandsøyåsen - 24 timer til inntekt for kreftforeninga!

Vårens vervekonkurranse

Du kan bli den beste ververen og vinne ein flott premie!