Medlemsopplysninger

Vel overstått ferie. Det nærmer seg høst og Hovedoppgjøret 2020, og dermed er det veldig viktig at vi har korrekt informasjon om alle våre medlemmer i vårt medlemsregister, hvis det skulle bli streik. Derfor ber vi dere om å gå inn i medlemsportalen for å sjekke at opplysningene Fagforbundet har er riktige. Dette er også viktig å oppdatere hvis man har endringer i arbeidssituasjon, nytt telefonnummer, e-post, eller har endret adresse. Legger ved en liten veiledning på hvordan man logger på. Dere har frist til innen 08.september.

20.08.2020
Sist oppdatert: 14.04.2021

Gå inn på www.fagforbundet.no, velg «Logg inn» øverst til høyre.

{insert_ep_object templateName="image_center" profileId="" imageId="75067" description1="" description2="" href="" type="imageTemplate"}

Logg inn eller opprett innlogging hvis dette er første gang du logger inn i medlemsportalen.

{insert_ep_object templateName="image_center" profileId="" imageId="75068" description1="" description2="" href="" type="imageTemplate"}

Når du har logget inn vil du få en oversikt over fagforeningens styre, dine tillitsvalgte og din tariffavtale.

Velg «DITT MEDLEMSSKAP» oppe til venstre. Her kan du se og endre opplysningene Fagforbundet har lagret.

{insert_ep_object templateName="image_center" profileId="" imageId="75069" description1="" description2="" href="" type="imageTemplate"}

Husk å lagre når du er ferdig 😊

Tusen takk for at dere tar dere tid til dette, det gjør jobben vi har mye enklere.

Stine Haugli

Leder og ansvarlig for medlemsregisteret

Fagforbundet Fauske
stinehaugli@gmail.com