Tusen takk til Fagforbundet fra generalsekretær i SOS-Barnebyer

(Foto: SOS-barnebyer)

Kjære barnebykontakter og gode samarbeidspartnere i Fagforbundet. 2020 er og har vært et spesielt år! Et år som har krevd mye av oss. Smitteverntiltak og konsekvensene av pandemien berører oss alle. Vi har måttet holde oss hjemme, barnehager og skoler har vært stengt, og foreldre har sittet på hjemmekontor.

10.12.2020
Sist oppdatert: 10.12.2020

Barn og familier har blitt, og er fortsatt, isolert med alle sine bekymringer. Og dette gjelder verden over. Vi vet at barn trenger håp, de trenger noen som ser dem, og som tror på dem. Barn som står i alvorlige kriser, kan fortsatt ha håp og tro på en bedre fremtid, men de er avhengige av det finnes voksne som skaper noen trygge rammer rundt dem, for at håpet i det hele tatt skal eksistere. Dette bidrar dere med på gjennom deres engasjement for SOS-barnebyer.

Sammen skaper vi muligheter og håp for barn – verdens viktigste ressurs.

Vi har laget en takkefilm som jeg vedlegger i to formater i håp om at dere vil dele takken fra oss med alle medlemmene deres, på nettsteder og i SOME kanaler.

Takkefilm Fagforbundet, langversjon HER
Takkefilm Fagforbundet, kortverson HER