Meklingen i Oslo-oppgjøret pågår fortsatt (oppdatert 15.10 kl. 00.05)

F.v. leder av KAH Per Egil Johansen og leder av Fagforbundet Oslo Roger Dehlin.

F.v. leder av KAH Per Egil Johansen og leder av Fagforbundet Oslo Roger Dehlin. (Foto: Bjørn Lodve Wikstrøm/ Fagforbundet Oslo)

Meklingen i tariffoppgjøret for Oslo kommune fortsetter på overtid. Fristen for å bli enige løp ut ved midnatt. Så lenge mekling pågår, møter alle medlemmer opp på arbeid som normalt.

14.10.2020
Sist oppdatert: 15.10.2020

Hvis partene ikke kommer til enighet, så blir det streik i Oslo kommune fra arbeidsdagens begynnelse etter et eventuelt brudd.

Så lenge meklingen pågår er det kun riksmekleren som uttaler seg, så Fagforbundet kan ikke legge ut informasjon om hvordan meklingen går før den er avsluttet.

Vi oppfordrer til å følge med på Fagforbundet Oslos side på Facebook, og på Fagforbundet Oslos nettsider, der vi vil legge ut informasjon så snart utfallet av meklingen er klart.

Ta kontakt med fagforeningen din dersom du er medlem, og lurer på noe i forbindelse med en eventuell streik.