-En kamp vi bare må vinne!

Streikeleder Torill S. Førsund (i midten) sammen med kampklare medlemmer i streik (Foto: Fagforbundet)

Streikeleder for Fagforbundet ved Sørlandet sykehus HF, Arendal, Torill S. Førsund er krystallklar på at kampen for pensjonsopptjening for alle må vinnes. -Å se hvordan medlemmene vi har tatt ut i streik har opptrådt nå ved oppstarten her i Arendal, gjør meg sikker på at kampen kan vinnes! Våre medlemmer samler seg fullt og helt bak det rettferdige kravet om pensjonsopptjening også for de med mindre enn 20% stilling.

11.06.2019
Sist oppdatert: 11.06.2019

I dag, 11. juni har Fagforbundet trappet opp streikeuttaket. Det betyr at vi i tillegg til de 62 som var tatt ut i Kristiansand nå også har tatt ut 32 medlemmer ved Sørlandet Sykehus HF i Arendal.

Det er egen streikekomite for medlemmene som er tatt ut i Arendal og den ledes av Torill S. Førsund som også er leder av Fagforbundet avd 743.

Det er oppnevnt egen presseansvarlig i streikekomitéen. Se Pressemeldingen for kontaktinformasjon.