Lotteri til inntekt for Fagforbundets Barneby

På vår Tariffkonferanse 26.-27. oktober var det lotteri til inntekt for Fagforbundets Barneby. Hele kr. 15.000,- ble satt inn på barnebyens konto 8380.08.73730. Takk til alle som støttet lotteriet!

Vi støtter kampen for kjønnsnøytral og livsvarig pensjon

Støtteerklæring fra Fagforbundet Agder til de kulturstreikende

Oppgjøret i kommunesektoren kom i havn - se lønnstabell her

Lønnsoppgjøret i kommunesektoren er i havn og LO-medlemmene er sikret kjøpekraft. Se lønnstabell fra KS-nettside her.

Artikkel fra Fagbladet vedr. Care Service Englegård

Leder i Fagforbundet Tvedestrand uttaler: "Reagerer på planer om ny behandlingsinstitusjon"

Møteplan Fagforbundet Agder

Regionstyret og Representantskapet 2022-23

Støtteerklæring fra SV Vennesla (klikk for å lese hele)

Vi i Sosialistisk Venstreparti Vennesla støtter de streikende i Fagforbundet og Fellesorganisasjonen.

Forlik etter oppsigelse (Artikkel fra Fagbladet)

Helsearbeider gikk fra 90 til 20 prosent: – Den beste løsningen vi kunne få til, sier rådgiver

Fagforbundet Agder støtter Heismontørene

I lengre tid har det vært konflikt mellom klubben og ledelsen i Schindler heis omkring flere forhold knyttet til driften i selskapet. Saken ble ytterligere spent da Hovedtillitsvalgt i Schindler, Alexander Jones ble avskjediget med umiddlebar virkning i slutten av november.

Kampanjer #StoppVoldMotKvinner #Bliforbanna

Vold mot kvinner er et stor samfunnsproblem verden over og har økt i forbindelse med Koronapandemien. For å sette fokus på volden har Fagforbundet i samarbeid med FOKUS, (Forum for kvinner og utvikling), laget en 16 dagers kampanje som har som mål å opplyse og engasjere samfunnet for å avskaffe volden. Kampanjen varer til 10. desember og foregår på sosiale medier og i hovedsak ved deling og tagging på Facebook og Instagram. Fagforbundet Agder deltar i kampanjen og oppfordrer alle fagforeninger til å delta ved å dele informasjon og bilder som blir lagt ut på vår nett og facebookside.

FAGFORBUNDET AGDER GIR EN LUCAS 3-MASKIN - Regjeringen svikter pasientene!

Ambulansene i Agder får livreddende gave fra Fagforbundet

Regionstyret Agder vedtok forrige uke å bevilge penger til en Lucas3 hjertekompresjonsmaskin til ambulansene i Agder.

Webinar 11. og 16. juni 2020

Yrkesseksjon kirke, kultur og oppvekst ønsker velkommen til en time med energipåfyll og refleksjon med Nina Nakling. Du deltar via pc/mobil/Ipad. Klikk på overskriften for å se kursplakaten.

Hjemmekontor er forsatt hovedregel for Fagforbundet Agder

Fagforbundet tar korona på alvor og våre ansatte og tillitsvalgte arbeider inntil videre hjemmefra for å være med på å begrense smittespredningen.

Fagforbundets takkeplakater

Fagforbundet har laget takkeplakater som kan deles i sosiale medier, eller som kan skrives ut og henges opp på arbeidsplassen. Klikk for å finne plakaten

Årets renholder i Agder

Vi gratulerer Ewelina Niewiadoma som er kåret til Årets renholder i Agder.